וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: טופוזאקוב וטלקיסקי צפויים לנחות השבוע

הבולגרים ששיחקו בעבר בהפועל ת"א שוחררו מלבסקי וסיכמו את תנאיהם. יובל נעים נחקר ברשויות המס ושוחרר בערבות

דימיטאר טלקיסקי (33) ואלין טופוזאקוב (33) צפויים לנחות השבוע בישראל ולהצטרף להפועל רמת גן. צמד הבולגרים, ששיחקו בעבר בהפועל תל אביב ורשמו במדים האדומים קדנציות די מוצלחות, כבר סיכמו את תנאיהם ברמת גן, אך היום (ראשון) אמורים להיסגר גם פרטי העזיבה שלהם מקבוצתם לבסקי סופיה.

כאמור, השחרור הרשמי של השניים מלבסקי עדיין לא נסגר רשמית, אך כרגע מונעים אותו רק עניינים ביורוקטיים עם הקבוצה הבולגרית. בנוסף לשניהם, מאמן הקבוצה שלומי דורה בוחן גם מספר חלוצים זרים. עדיין אין החלטה סופית לגבי אף אחד מהם, אך המטרה היא לצרף אחד מהם לחוד הרמת גני.

עוד בקבוצה: קשר הקבוצה עומר בוקסנבוים, שמחלים מניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, צפוי לחזור לאימונים מלאים תוך מספר שבועות, וצפוי להיות כשיר למחזור השישי.

* המאמן יובל נעים נחקר היום במשרדי מס הכנסה בנוגע להתנהלות הכספית בעונה שעברה בהפועל רמת גן, בה אימן בחמש השנים האחרונות. מרשות המיסים נמסר כי מפעילות מודיעינית שערכה היחידה הארצית למודיעין שטח וחקירות עלה חשד כי בהיותו מאמן הפועל רמת גן, חתם נעים עם הקבוצה על חוזים כפולים, כאשר ההפרש לא דווח לרשויות המס.

בהמשך הובא בפני השופטת אורנה לוי בבית משפט השלום בתל אביב ושוחרר בערבות של 750 אלף שקל. נעים הפקיד 50 אלף שקל במזומן ויצא מיידית לסכנין על מנת לנהל את משחקו קבוצתו מול מכבי תל אביב. בנוסף, נגד נעים הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ. מבני סכנין נמסר בתגובה: "הכרנו אותו כאיש כבוד, ישר ורציני. הוא ינהל את ענייניו מול רשויות המס ולמועדון אין עניין בסוגייה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully