וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז': אופטימיות לגבי כשירות בודמר

הקשר שנרכש מליון, הוחלף במחצית נגד סנט אטיין, אבל נראה שיהיה כשיר למכבי ת"א. 247 אוהדים של הקבוצה נעצרו

פריס סן ז'רמן אמנם פתחה את העונה הצרפתית ברגל ימין עם ניצחון 1:3 על סנט אטיין, וצברה ביטחון לקראת צמד המשחקים שלה נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, אבל דאגה מסויימת הגיעה מכיוונו של שחקן הרכש מתיו בודמר, שנפצע והוחלף במחצית.

יחד עם זאת, המאמן אנטואן קומבוארה הרגיע וסיפר: "מתיו סבל מהתכווצות בשריר ועוד לפני המשחק הייתה לו בעיה קטנה, אבל רציתי לשתף אותו. זו התכווצות קלה והדעפתי להוציא אותו במחצית כדי שלא היא לא תחמיר". בודמר סבל מפציעות חוזרות ונשנות בשנה וחצי האחרונות ובסך הכל רשם פחות מ-70 הופעות בשלוש עונות בליון.

בתוך כך, מי שנחלו הצלחה פחותה בהרבה היו 247 אוהדים של הקבוצה שנעצרו לפני המשחק. מעצרם של תשעה מהם אף הוארך, בעוד השאר שוחררו. העצורים שייכים למספר קבוצות אולטראס בהם החליטה הנהלת הקבוצה להילחם. אמש הם הפגינו מחוץ לפארק דה פרינס, ניסו להשחית רכוש ולמנוע מאוהדים אחרים מלהיכנס למשחק ואף התעמתו עם כוחות המשטרה.

התקריות האלימות, שהיו מנת חלקם של אוהדי הקבוצה לאורך שנים ארוכות, הגיעו לשיאים נוספים במהלך השנה שעברה, כשחברים באחד מהארגוני האוהדים של הקבוצה הכו אוהד מארגון אחר והוא מת כעבור מספר שבועות מפצעיו. על אוהדי הקבוצה נאסר להגיע לשלושת משחקי החוץ הבאים ובאפריל הורחקו חמש קבוצות אוהדים משני ארגונים יריבים. כתוצאה מכך, כעת מחרימים אוהדים רבים את משחקי הקבוצה והדיווחים אמש היו שלאורך דקות ארוכות דווקא אוהדי סנט אטיין נשמעו הרבה יותר ביציעים, על אף שמספרם היה קטן בהרבה מזה של המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully