וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גולדהאר אישר לצרף זר חמישי

הבעלים הצהוב מעוניין לראות חיזוק נוסף והצוות המקצועי ממתין לשמוע איזה סכום יוקצב לכך. רוברט קורן הוזכר כמועמד

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, אישר עקרונית לצרף זר חמישי, אולם ראשי הקבוצה עדין לא יודעים איזה סכום יקבלו לשם כך. המנג'ר, אבי נמני, מנהל זה זמן רב מעקבים אחרי מספר שחקנים, כאשר אחד מהם הוא רוברט קורן הסלובני, שאם יגיע ישלים את מכסת הזרים של הצהובים.

קורן בן ה-29, שהוזכר בעבר כמועמד למכבי חיפה, שיחק בשנים 2004-2007 בלילסטרום הנורבגית ולאחר מכן עבר לווסט ברומיץ', במדיה שיחק בשלוש וחצי השנים האחרונות. חוזהו בקבוצה האנגלית הסתיים לאחרונה והוא הפך לשחקן חופשי.

אם אכן יגיע לקרית שלום, מדובר יהיה באחד מהשחקנים הטובים שהגיעו לכאן בשנים האחרונות, אך חשוב לציין שעל פי דיווחים בימים האחרונים, בין הקבוצות המתעניינות בו ניתן למצוא גם את וולבס, בלקפול ולסטר האנגליות וכן את ריאל סוסיאדד הספרדית וצ'זנה האיטלקית.

בתוך כך, המנג'ר אבי נמני, שהמריא ביום שישי לצרפת, עקב אחרי היריבה הבאה של הצהובים בליגה האירופאית, פריס סן ז'רמן, שפתחה את הליגה המקומית עם 1:3 על סנט אטיין.

המאמן יוסי מזרחי אמר בתגובה להגרלה נגד הצרפתים: "קיבלנו הגרלה קשה, נלמד את פ.ס.ז' לפרטים ונעשה הכל כדי לעבור גם אותם". הקשר שרן ייני הוסיף: "בשלבים האלה אין הגרלות קלות או קבוצות חלשות. הגרלנו את פ.ס.ז', מועדון איכותי עם מסורת ובכדי להעפיל, פחות מ-100 אחוז לא יספיקו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully