וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך הקאמבק של נלבנדיאן בוושינגטון

הארגנטינאי המתאושש עלה לגמר בארה"ב אחרי שהביס את סיליץ', שם מחכה בגדאטיס. רדוונסקה וקוזנצובה בגמר סן דייגו

מרכוס בגדאטיס (25 בעולם) עלה הבוקר (ראשון) לגמר טורניר וושינגטון (סך פרסים 1,165,500 דולר), לאחר שגבר בחצי הגמר על חאבייר מאליס 2:6, 6:7. הקפריסאי לקח רק 43 אחוז ממכות ההגשה הראשונות שלו, אך עדיין נשבר רק פעם במשחק. "שיחקתי מאוד חכם", אמר בגדאטיס.

בגמר הוא יפגוש את דויד נלבנדיאן (210 בעולם), שבטורניר הראשון שלו מאז אפריל גבר בחצי הגמר 2:6, 2:6 על מארין סיליץ' (13 בעולם), כשהוא נזקק ל-73 דקות בלבד. הארגנטינאי, שהידרדר מאוד בדירוג לאחר שסבל במפציעה בשנה האחרונה, חולם על קאמבק מתוק. זו הפעם הראשונה שהארגנטינאי מעפיל לגמר על אדמת ארה"ב, והגמר הראשון שלו מאז ינואר 2009 (אז זכה בסידני).

"כשאתה מבלה כל כך הרבה זמן מחוץ למגרש, אתה מתגעגע לטניס, מתגעגע לאדרנלין", אמר נלבנדיאן, "כרגע אני פשוט מנסה ליהנות ככל שאני יכול על המגרש". נלבנדיאן חזר לסבב בחודש פברואר השנה אחרי שנעדר כמעט תשעה חודשים. הוא ניצח שני משחקים בטורניר בואנוס איירס, ואז נאלץ לפרוש. בהמשך השנה מתיחה בשריר השביתה אותו לעוד חודשיים. עכשיו, בוושינגטון, אחרי שהדיח שלושה מועמדים (מלבד סיליץ', גם סטאניסלס ואווינקה וג'יל סימון)

* אגניישקה רדוואנסקה גברה 4:6, 2:6 על דניאלה הנטוחובה, והעפילה לגמר טורניר סן דייגו (סך פרסים 700 אלף דולר). רדוואנסקה (10 בעולם), שגברה ברבע הגמר על שחר פאר, תפגוש בגמר את סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (21 בעולם), שמחצה בחצי הגמר 4:6, 0:6 את פלאביה פנטה האיטלקייה (15 בעולם).

* אנדי רם וג'וליאן נולה הפסידו לפנות בוקר בחצי הגמר בוושינגטון, אחרי שנוצחו על ידי הצמד הצ'כי תומאס ברדיך וראדק סטפאנק 5:7, 6:2, 10:4. השניים יסתפקו בפרס כספי של 17 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully