וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: 2:3 לריאל מדריד על הגלאקסי

מוריניו עשה עשרה חילופים במחצית, רונאלדו נכנס לעניינים, היגואין כבש צמד, וריאל חזרה מפיגור 2:0 לעיני 89 אלף צופים

ריאל מדריד השיגה הלילה (ראשון) את ניצחונה השני במסעה שלה לארה"ב, לאחר שגברה 2:3 על לוס אנג'לס גלאקסי. ריאל פתחה בהרכב מעט מוזר (שכלל את דודק, ראמוס, אלביול, גאראי, דרנתה, לאס, דיארה, די מריה, גראנרו, ואן דר וארט, בנזמה), אך עם פתיחת המחצית השנייה ערך מוריניו 10 חילופים, והעלה הרכב אחר: קסיאס, ארבלואה, פפה, גאראי, מרסלו, צ'אבי אלונסו, גאגו, רונאלדו, פדרו לאון, קנאלס, היגואין.

זה השתלם לו. הגלאקסי (ללא בקהאם הפצוע) עלו ליתרון 0:2 עם שני שערים של דוניוונט (40) ודונובן (45 בפנדל), אבל החצי השני כבר היה סיפור אחר. היגואין כבש צמד מהיר (52 ו-62) כדי להשוות ל-2:2, וצ'אבי אלונסו כבש את שער הניצחון בדקה ה-71.

גם הפעם רונאלדו היה השחקן הפעיל והמסוכן ביותר בקבוצתו, כשבישל נהדר להיגואין את השער הראשון. המשחק נערך ברוז-בול בפסדינה, סן פרנסיסקו, לעיני 89,134 צופים.

"מבחינת המסע הזה לארה"ב, הכל היה מושלם", סיכם מוריניו את המשחק, "התאמנו טוב, התאמנו חזק. השחקנים היו יחד 24 שעות ביממה באווירה מושלמת מבחינתם, שתעזור להם להתפתח כקבוצה".

על העובדה שריאל חזרה פעמיים מפיגור במהלך המשחקים אמר מוריניו כי "ברור שאני אוהב את הגישה הזאת, של שחקנים שפשוט לא רוצים להפסיד. מבחינתי המחצית השנייה הייתה פנטסטית מכל בחינה".

על שחקן הרכש החדש סמי חדירה, אמר הפורטוגלי: "רציתי אותו עוד לפני המונדיאל, ובו הוא שיכנע אותי לחלוטין. רצינו אותו כבר במהלך המונדיאל, אך היינו צריכים לחכות עד שייגמר הגביע העולמי". יחד עם זאת, צינן מוריניו את ההתלהבות כשאמר: "עדיין יהיה לו קשה מאוד מפני שריאל זה מועדון ענק והוא עוד לא יודע ספרדית. אבל מבחינה פיזית ומנטלית הוא מאוד חזק. אני מאוד מעריך אותו, הוא שחקן שלא מוותר אף פעם. אני אוסף שחקן שהוא היהלום שבכתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully