וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות: ניצחון לישראל על אסטוניה

שחקניותיו של רועי אייזנברג גברו על אסטוניה 48:55. קרן מוזס, שהצטיינה עם 25 נקודות: "הפרגון שיש בנבחרת הוא מדהים"

נבחרת הנערות של ישראל השיגה הערב (שבת) ניצחון נאה על נבחרת אסטוניה במסגרת משחקי הדירוג של אליפות אירופה, כשגברה על יריבתה 48:55. המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, והסתיימה ביתרון אסטוני, 18:23, אבל ברבע השלישי החלה קרן מוזס להיכנס לעניינים, צלפה לא פחות מחמש שלשות, והוליכה את חברותיה ליתרון, אותו לא שמטו עד לסיום. קרן מוזס הוליכה את קלעיות הנבחרת עם 25 נקודות (7-13 לשלוש) ו-7 ריבאונדים, דניאל חג'ג' 9, יעל שפיר 7 נקודות ו-6 אסיסטים, ענבר לברון 4 נקודות ו-6 אסיסטים, עלית כהן וספיר תירוש 4 נקודות כל אחת, עמית גור 3.

מאמן נבחרת הנערות, רועי אייזנברג, אמר בסיום המשחק: "הנבחרת שיחקה עם משמעת טקטית של מאה אחוז. אני גאה בבנות ושוב הוכח שכדורסל הוא משחק קבוצתי. הפרגון בנבחרת הזו הוא משהו שלא ראיתי באף קבוצה שאימנתי עד היום, ולראיה ברבע האחרון השחקניות שהיו על המגרש ראו שלקרן מוזס יש יד חמה וכולן שיחקו בשבילה". לגבי המשחק האחרון, מחר מול פורטוגל אמר אייזנברג: "אני מאוד מקווה שנמשיך את המומנטום הטוב שבו אנחנו נמצאים, ונגיע למשחק האחרון מול פורטוגל מוכנים כדי לסיים עם נצחון ועם מאזן חיובי באליפות. ניצחון ייתן לנו את הדירוג הגבוה ביותר שנוכל לקבל במשחקי הדירוג , מקום 11".

קרן מוזס, שכאמור הצטיינה היום, אמרה בסיום: "שיחקנו טוב היום, שיחקנו עם הרבה פרגון, יעל (שפיר) ניהלה מצויין את המשחק, ועמית (גור) קלעה לנו שלשה חשובה שהעבירה את המומנטום אלינו. שמרנו מאוד חזק היום ונלחמנו 40 דקות וזה השתלם. הפרגון הזה שיש בנבחרת הוא מדהים וכשהשחקניות ראו שהולך לי הן המשיכו לשחק בשבילי ואני שמחה שיכולתי לעזור ולהיות שותפה לנצחון ביחד עם השחקניות האחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully