וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "שחקני ההרכב יבואו מבחוץ"

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מהצעירים ("ראינו שיש עתיד") נגד ב"ש, אך גם הוא בונה על הרכש. אלירן דנין מועמד לחזור

מגד גוזני

חזרתו של אורי מלמיליאן לבית"ר ירושלים נמשכה הערב (שבת), כאשר הסמל הירושלמי שב לראשונה לטדי, שם סיימה קבוצתו ב-0:0 משעמם וחלש עם הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני של בית ד' בגביע הטוטו. שתי הקבוצות הציגו יכולת מאכזבת למדי, כאשר המצטיין במגרש היה שוער המארחים, אריאל הרוש, שאף השכיל להציל פנדל של מאור מליקסון בדקה ה-61.

מלמיליאן: "מקווה מאוד שפרננדז יישאר"

"אני מרוצה מהשחקנים הצעירים ששיחקו, ראינו שיש לנו עתיד, אני מרוצה מאוד מהמשחק", אמר אורי מלמיליאן לאחר שריקת הסיום. "ראיתי שחקנים עם ביטחון, שיודעים לאן לרוץ, שרוצים להיות שייכים לבית"ר ירושלים. תהיה לנו קבוצה טובה. השחקנים של ההרכב יבואו מבחוץ, הצעירים יהיו בסגל", אמר המאמן, בהתייחסו להרכב הצעיר איתו עלה, על חשבון שחקני הרכש שלא עברו בבקרה. "מאכזב אותי שיש שחקנים שלא משחקים כשעוד שבועיים נפתחת הליגה ואנחנו קצת מאחרים לגביהם". לגבי דריו פרננדס אמר מלמיליאן: "אני מאמין שיהיה טוב, איציק עושה את המקסימום כדי שהיה פה ואני מקווה מאוד שיישאר".

בלם הקבוצה, שמעון גרשון, הוסיף: "אנחנו מתחברים ממשחק למשחק ונכנסים לכושר ומרגישים שאנחנו צריכים עוד זמן להיות בכושר מלא. יש עוד הרבה שחקנים משמעותיים שצריכים לחזור ואני בטוח שאחרי שהם יצטרפו אנחנו ניראה הרבה יותר דומיננטיים וחזקים".

מחר או מחרתיים צפויה פגישה מכרעת בין פרננדז ליו"ר איציק קורנפיין והמאמן אורי מלמיליאן שבה צפוי השחקן לתת את תשובתו הסופית האם הוא נשאר בארץ או מקבל את הצעתה של פאוק סלוניקי. בתקשורת היוונים פורסם כי פאוק אינה יכולה לתת לפרננדז את הערבויות אותן הוא דורש וייתכן כי השחקן משהה את החלטתו גם כחלק ממו"מ מתוך מטרה לקבל הצעת לחוזה משופר מבית"ר.

בתוך כך בית"ר, שנפרדה רק לפני מספר שבועות מאלירן דנין, בודקת בימים האחרונים את האופציה להחזירו ממכבי פ"ת היות והקבוצה נותרה ללא אף מגן שמאלי טבעי בסגל. כזכור, דנין היה הראשון ששוחרר עם סיום עונה כחלק מהקיצוץ בתקציב הקבוצה לעונה הנוכחית, אך כעת הבינו בבית"ר כי הם לא מוצאים תחליף למגן הנבחרת לשעבר. מקורות בקבוצה פנו למקורבי דנין לראות האם יסכים לחזור תמורת שכר נמוך מזה שהרוויח במקור, אך בכל מקרה מכבי פ"ת לא מוכנה לשחרר אותו, למרות שבקבוצה משחק גם מגן נבחרת ישראל לשעבר קובי גנון. "אלירן הוא שחקן מכבי פ"ת וככה זה ישאר", מסר דובר המועדון לירן זילברמן. "הוא מבוקש אך לא הייתה ואין שום תוכנית להפרד ממנו בקרוב".

ביום שלישי הקרוב תקיים הקבוצה משחק אימון נגד הפועל כפר סבא במטרה לבחון את החלוץ הגרוזיני לבאן מילקדזה.

ביסו צפוי לקבל הודעה על שחרורו

מנגד, בהפועל באר שבע היו בסך הכל די מרוצים מהמשחק. מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל מרוצה מההבדל בין זה למשחק הקודם. המשחק הקודם לא שיקף את מה שעשינו בהכנה, אין ספק שהפעם זה נראה יותר טוב", אמר קלינגר, שהפסיד עם קבוצתו לאשדוד בשבוע שעבר. "עבדנו עוד שבוע, תיקנו ליקויים, אנחנו עובדים ומנסים להתקדם. הקבוצה נראתה יותר דינמית ולוחמת, השליטה הייתה שלנו מהרגע הראשון".

עם זאת קלינגר, כאמור, לא מרוצה לגמרי: "היינו טובים יותר אבל אנחנו לא חדים, גם בית"ר לא הייתה חדה. החדות תגיע בהמשך. היה לנו פנדל שהוחמץ, ופתאום המשחק התהפך, פתאום אדום, אבל אני יכול ללכת הביתה מרוצה". לגבי השיפוט של לירן וקסברגר אמר קלינגר: "היה לנו קצת טראש טוק תוך כדי משחק, אבל אני מכיר את לירן שנים ואני חושב שהוא שפט מצוין את המשחק".

הקשר ג'יימס ביסו לא הרשים במשחק והוא צפוי לקבל הודעה על שחרורו מהקבוצה, זאת בכפוף להחלטה של אלונה ברקת בעניין, שאמורה לאשר הצטרפותו של זר נוסף. אם ביסו אכן ישוחרר, נראה כי קלינגר יצרף במקומו שחקן הגנה. החלוץ אברהים בסיט דווקא הרשים את קלינגר ובמועדון מאמינים ברכש שחתם על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully