וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים והפועל ב"ש נפרדו ב-0:0

הדרומיים היו טובים יותר, אלא שאריאל הרוש הצטיין כשעצר פנדל של מליקסון (61) ונעל את השער. אייל שן הורחק (64)

אף שאצטדיון טדי לא היה מלא הערב (שבת), קבלת הפנים שהכינו אוהדי בית"ר לירושלים לאורי מלמיליאן היתה נאה למדי. המאמן החדש של הירושלמים זכה להרבה אהבה כשערך הערב את הופעת הבכורה שלו על הקווים בטדי, ולמרות שקבוצתו לא הרשימה במיוחד וסיימה ב-0:0 בלבד עם הפועל באר שבע, למלמיליאן וקבוצתו יש נסיבות מקלות, ובראשם השחקנים שלא עברו בבקרה ואילצו אותו, זה השבוע השני ברציפות, לעלות עם הרכב משני. בכל אופן, אחרי ה-2:2 עם אשקלון בשבוע שעבר, בית"ר רושמת משחק שני ברציפות ללא ניצחון, בדיוק כמו הבאר שבעים, שנכנעו בשבוע שעבר לאשדוד.

אוהדי בית"ר ירושלים מקבלים בחזרה את אורי מלמיליאן. מגד גוזני
קבלת פנים חמה למלמיליאן בטדי/מגד גוזני

כאמור, ממש כמו בשבוע שעבר, כך גם הערב נאלץ מלמיליאן לעלות עם הרכב צעיר במיוחד, שהציג בין היתר את אלי דסה, מתן ברשי, דן איינבינדר וצחי אליחן. עידן טל עלה כמגן שמאלי בעקבות הסגל החסר, אלא שהמצטיין בשורות הירושלמים הערב היה אריאל הרוש, ובהפרש גדול. שוער הנבחרת הצעירה שוב הוכיח כי הוא שוער העתיד של הנבחרת הבוגרת, כשהציל את קבוצתו פעם אחר פעם, במיוחד ממצבים נייחים.

דוד רביבו איים ראשון על הרוש, כאשר בעיטות חופשיות שלו ושל ריקרדו פרננש מצאו את השוער הצעיר עירני מתמיד. לשיאו הגיע הרוש בדקה ה-61, כשהדף מצוין פנדל של מאור מליקסון ומנע מניר קלינגר ושחקניו את מציאת הרשת. שלוש דקות מאוחר יותר הורחק אייל שן בצהוב שני, ולאחר הרחקתו ושלל החילופים שביצעו שתי הקבוצות, נרגע המשחק והפך בינוני עוד יותר. מכאן, כך זה נדמה, אפשר רק לעלות.

מהלך המשחק

דקה 7 - דוד רביבו סובב כדור חופשי יפה, אך אריאל הרוש העירני היה במקום וקלט.

דקה 21 - שוב דוד רביבו, שוב בעיטה חופשית, כאשר הפעם ההגבהה של הקשר מצאה את ראשו של וויליאם סוארז, שנגח מעל השער.

דקה 24 - ההגנה של בית"ר התקשתה להרחיק, דריו פרננדז בעט מקצה הרחבה, אלא שאוהד כהן הדף היטב.

דקה 55 - בעיטה חופשית נפלאה של פרננדש נהדפה על ידי הרוש מהחיבורים, ממש בקצות האצבעות.

דקה 61 - באר שבע יצאה להתקפה מאגף שמאל, ברשי תפס את ליאור אסולין ברחבה והשופט הצביע לנקודה הלבנה. מאור מליקסון בעט חזק, הרוש האדיר שוב הציל.

דקה 64 - אייל שן הכשיל מאחור את קובי מויאל, ספג צהוב שני והורחק.

דקה 70 - לראשונה מזה חודשים רבים שב סוף סוף אבירם ברוכיאן לכר הדשא, כשהחליף את דן איינבינדר הצעיר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, שמעון גרשון, מתן ברשי, עידן טל, קובי מויאל (ברק משה, 77), דריו פרננדז, דן איינבינדר (אבירם ברוכיאן, 70), צחי אליחן (אביתר ברוכיאן, 46), עמית בן שושן, טל משעלי (עדן מלכה, 64).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אבי יחיאל, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, אייל שן, ריקרדו פרננדש, ליאל זגורי (משה אסולין, 80), מאור מליקסון (נדב קידר, 86), דוד רביבו (ג'יימס ביסו, 71), ליאור אסולין (איברהים בסיט, 68).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully