וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: יוון מחצה את בלאט ורוסיה

נבחרתו של ינאקיס ממשיכה להרשים, והפעם התעללה ברוסיה של דייויד בלאט כשהביסה אותה 63:101. 20 נקודות לפוטסיס

אם מישהו עוד היה צריך רמז לכוונות של נבחרת יוון במונדובאסקט הקרוב, הרי שנבחרתו של ינאקיס ממשיכה לאותת שבטורניר הקרוב, היא הולכת על כל הקופה. אחרי שהביסה אתמול את גרמניה (54:82) מחצה הערב (שבת) יוון את נבחרת רוסיה של דייויד בלאט בטורניר קפריסין 63:101. היוונים הציגו כדורסל קבוצתי מצוין, ובקצב הזה בהחלט יש להם סיכוי לא רע בכלל להכות גלים באליפות העולם.

ברבע הראשון עוד היתה נבחרתו של בלאט בתמונה, כשסיימה אותו בפיגור 7 בלבד, אבל אז הגיעה ריצת 2:25 של היוונים, שהותירה את רוסיה מאחור באבק, ובהפסקה הוליכו היוונים 32:57. אם מישהו חשב כי עתה יורדיו שחקניו של ינאקיס את הרגל מהגז, הוא התבדה במהירות- היתרון המשיך לתפוח, ועבר מהר מאוד את קו ה-30, כשברבע האחרון כבר הוליכה יוון בלא פחות מ-41 נקודות הפרש (!), בעוד הרוסים נראים כבויים והמומים. אם משהו לא ישתנה אצלם במהירות, ייתכן שהם עלולים לסיים את אליפות העולם הרבה מוקדם משחשבו.

אנטוניס פוטסיס הוליך את קלעי נבחרת יוון עם 20 נקודות (6 מ-7 מהשדה), יוניס בורוסיס הוסיף 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, בעוד ניקוס זיזיס סייע לחבריו עם 12 נקודות. את רוסיה הוליך סרגיי ביקוב עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשרק אלכסיי שבד היה שם בכדי לעזור לו עם 10 נקודות. שחורציאניטיס, שסובל מפציעה קלה, לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully