וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "הקצב עדיין לא לשביעות רצוני"

מאמן בני יהודה לא התרשם מה-1:3 על הפועל ר"ג. על קומולוב שנבחן וכבש צמד: "כאב ראש חיובי". דורה: "הם היו טובים יותר"

לא מעט פנים מחוייכות היו הערב (שבת) בשכונה, אחרי ניצחונה של בני יהודה 1:3 על הפועל רמת גן. אמנם היא עשתה זאת רק בגביע הטוטו, אבל עושה רושם שבשונה ממשחק הפתיחה שלה במפעל (1:1 מול הפועל פתח תקוה) ככל שמתקרבת העונה נכנסים הזהובים לקצב. מנגד ברמת גן יודעים שאלמלא יגיע חיזוק ובמהרה, הקבוצה עלולה למצוא את עצמה כבר מפתיחת העונה בתחתית הליגה, לאחר שהציגה היום משחק הגנה חלש יחסית.

מאמן בני יהודה, דרור קשטן אמר בסיום: "בסך הכל הקבוצה מתחילה להיראות כמו שאני רוצה שהיא תיראה. הגענו למספר מצבי הבקעה, ורק חוסר קור רוח מנע מאיתנו לכבוש כבר בהתחלה. בחצי השני המשכנו באותו מומנטום, ואכן הבקענו שלושה שערים". על השער שספגה קבוצתו, אמר קשטן: "רמת גן הבקיעה שער מכלום וזה המחיר שאתה משלם כשאתה לא מבקיע- המומנטום עובר לצד השני. בסך הכל ראיתי הרבה דברים חיוביים שאנחנו עובדים עליהם במהלך השבוע. ברור שהקצב עדיין לא לשביעות רצוני, אבל זה בעיקר בגלל תנאי מזג האוויר הנוראיים שיש בארץ".

קשטן אף התייחס לשחקן שנבחן בקבוצה, פאבל קומולוב, שאף כבש, או בו זמנית הרבה להחמיץ במהלך המשחק. "ההחמצות שלו זה חלק מהמשחק והעיקר שיהיו כמה שפחות", אמר המאמן. כשנשאל האם זה גורם לו לכאב ראש, מכיוון שכבר יש לו חמישה זרים בקבוצה, אמר קשטן: "זה כאב ראש מאוד חיובי".

מנגד, ברמת גן היו מאוכזבים מאוד ממשחק ההגנה של הקבוצה, שאיפשר לבני יהודה לכבוש לא פחות משלוש פעמים. מאמן הקבוצה, שלומי דורה אמר לאחר ההפסד: "שני השערים האחרונים שספגנו נבעו מיציאות לא טובות שלנו לנבדל, רחוק מאוד מהשער. אלו שני שערים שלא היינו צריכים לספוג בכלל. בני יהודה היתה טובה יותר היום, אבל אני מאמין שבליגה נראה תסריט שונה לגמרי". על סגל הקבוצה אמר דורה: "שיחקו היום הרבה שחקנים שאמורים להיות בסגל ואני מעריך שיגיעו לפחות עוד ארבעה שחקנים, שלושה מהם זרים וננסה להביא ישראלי אחד אם נמצא מישהו פנוי בשוק. המטרה שלנו העונה היא חד משמעית להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully