וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל אשקלון

הקבוצה של ג'ון גרגורי רשמה ניצחון שני ברציפות במפעל, כשמקרייב (24) ומשה אוחיון (43 בפנדל) כבשו לרשת העולה

הדרבי של הדרום חזר, בינתיים רק בגביע הטוטו, והבשורה שיצאה ממנו שייכת למ.ס. אשדוד, שהסכימה להחליף ביתיות עם הפועל אשקלון וניצלה זאת כדי לנצח 0:2 את העולה החדשה משערים של דימיטאר מקרייב (24) ומשה אוחיון (43 בפנדל). עבור אשדוד היה זה ניצחון שני ברציפות במסגרת בית ד' של גביע הטוטו, וכעת היא עם שש נקודות בראשות הבית, כשלאשקלון נקודה אחת בלבד והרבה דאגות, בעיקר לגבי מרכז ההגנה, שם הנכשל התורן היה הנבחן הוגו קואליו, שאף הורחק. גם ערן לוי לא הרשים בבכורה שלו בקבוצה של גיא עזורי.

500 צופים באו לחזות בדרבי של הדרום, ובדקה ה-10 ראו את אריק גאוו, הרשים מאוד בשבוע שעבר, בועט כדור חזק מעל שערו של אופיר מרציאנו. ערן לוי כמעט הפתיע בבכורה שלו עם בעיטה מסוכנת, אבל מיד לאחר מכן אשדוד הענישה. בדקה ה-24 היה זה רחמים צ'קול שהגביה מהאגף השמאלי ודימיטאר מקרייב ניתב את הכדור בנגיחה לרשת של סטפן אהורלו. 0:1 למ.ס. אשדוד. בדקה ה-43 הוגו קואליו הנבחן פגם בצורה קשה בסיכוייו לקבל חוזה באשקלון, כשהכשיל את מקרייב ברחבה וראה אדום ישיר. משה אוחיון שלח את הפנדל פנימה וקבע 0:2 לאשדוד במחצית.

על המחצית השנייה אין יותר מדי מה לספר. אשדוד הורידה את הרגל מהגז כשהניצחון מונח בכיסה והיא מחזיקה גם ביתרון מספרי. ג'ון גרגורי שלח עוד שני ילדים למגרש, ובצד השני המחליף חנן פדידה ניסה לעשות משהו בהתקפת אשקלון, אך הבעיטות שלו לא ממש סיכנו את שערו של מרציאנו. אשדוד עדיין מושלמת.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, כריסטיאן גונזאלס, אפא אמברוז, רחמים צ'קול (עדן בטיט, 68), ניר ביטון, סטפן קינגווה (בן בוטבול, 57), משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל אשקלון: סטפן אהרולו, קובי מוסא, יניב אלול, הוגו קואליו (הורחק, 43), אדיר טובול, אמייה טגה (חנן פדידה, 46), שניר גואטה (מאג'ד יונס, 46), זוראב מנטשאשווילי, מחמוד עבאס, ערן לוי (שי פטלק, 46), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully