וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי ת"א: תל אביב לא מפחידה אותם

אחרי שגברה על הפועל ת"א בגביע הטוטו, ינסו המארחים לגבור על הצהובים (א', 21:00, 5+לייב). מדוניאנין זומן לנבחרת בוסניה

הפועל בני סכנין ערכה בשבת את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הערב (ראשון) מול מכבי תל אביב באיצטדיון דוחא. סכנין, עבורה גביע הטוטו חשוב מאוד מבחינה כלכלית, תרצה לגבור גם על הצהובים, לאחר שעשתה זאת בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב, ופתחה ברגל ימין את המפעל. לשם כך, המאמן יובל נעים יעלה גם עם הרכבה החזק של הקבוצה, כשרק שינוי בודד יתקיים שיכלול את החלוץ הנבחן, דריו זאהורה, בחוד לצידו של אחמד קאסום.

נעים מעוניין להגיע להחלטה האם להחתים את הקרואטי, ולכן הרומני, כריסטיאן דנלאקי, יפנה את מקומו בהרכב לטובת זאהורה. הצעיר מוחמד אבו ריא ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, בעוד חיים בנון, איתו ערך נעים שיחה אתמול על יכולתו, ישמיך להמתין על הספסל יחד עם באסם גנאיים. נעים אמר לקראת המשחק: "בשלב הזה של העונה חשוב לנו להיראות טוב על המגרש. אם גם ניראה טוב וגם ננצח אז עוד יותר טוב. חשוב לנו להתחבר לקראת הליגה".

חבר הכנסת אחמד טיבי הצטרף גם הוא למאמצים של סכנין לגייס כשני מיליון שקלים, בכדי לעמוד בדרישות לתקציב המינימום עד יום שלישי. במועדון מעריכים כי אם העירייה תעמוד בהתחייבויותיה להעמיד ערבויות על סך 1.2 מיליון שקלים, הקבוצה תצליח להשיג את ה-700 אלף הנותרים. בכל אופן, בקבוצה מבקשים מהקהל להגיע מחר למגרש לאור המצב הכלכלי הקשה של המועדון: "אני קורא לכל האוהדים שהקבוצה חשובה להם להגיע ולקנות כרטיסים כדי לעזור לקבוצה במצב אליו נקלעה", ביקש מונדר חלאיילה, דובר המועדון.

* המאמן יובל נעים נחקר היום במשרדי מס הכנסה בנוגע להתנהלות הכספית בעונה שעברה בהפועל רמת גן, בה אימן בחמש השנים האחרונות.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, פטי יא יא, טל חן, מהראן אבו ריא, חלאד חלאיילה, נסטיה צ'ה, מחמוד אבו ריא, חמאד גנאים, אחמד קאסום, דריו זאהורה.

מדוניאנין זומן לסגל נבחרת בוסניה

יומיים אחרי הנצחון הגדול על אולימפיאקוס במסגרת מוקדמות הליגה האירופאית, ושבוע לפני הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו, ערכו בשבת שחקני מכבי תל אביב אימון נוסף לקראת משחק גביע הטוטו ביום ראשון נגד בני סכנין באצטדיון דוחא (ראשון, 21:00, ספורט 5+ לייב).

הקשר האריס מדוניאנין ימריא היום לבוסניה, לאחר שזומן לסגל נבחרת בוסניה לקראת משחק הידידות שיערך נגד נבחרת קטאר ביום שלישי. בשל הנסיעה לא יעמוד מדוניאנין לרשותו של המאמן מזרחי, כמו גם מאור בוזגלו, דור מלול ריף פרץ וציון צמח שימריאו היום עם הנבחרת הצעירה למשחק אימון בקפריסין.

על פי האימון בשבת נראה שמזרחי מתכנן מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון על היוונים ביום חמישי. השוער גיא סולומון יחליף את לירן שטראובר בין הקורות, כאשר יואב זיו צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי. השינויים המשמעותיים יהיו בחלק הקדמי שם יקבלו אלירן עטר, תמיר כחלון ויובל אבידור את חולצת ההרב במקומם של מדוניאנין שימריא לבוסניה ורוברטו קולאוטי שסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, ולא התאמן.

מי שעוד יחסר הוא הקשר אלברט באנינג, שעדין סובל ממתיחה במפשעה וניסו קפילוטו שטרם החלים מהפגיעה בגבו. המנג'ר אבי נמני, שהמריא ביום שישי לצרפת, עקב אחרי היריבה הבאה של הצהובים בליגה האירופאית, פריז סן ז'רמן, שפתחה את הליגה המקומית בניצחון, כשאירחה בסטאד דה פראנס את סנט אטיין. המאמן יוסי מזרחי אמר בתגובה להגרלה נגד הצרפתים: "קיבלנו הגרלה קשה, נלמד את פ.ס.ז' לפרטים ונעשה הכל כדי לעבור גם אותם". הקשר שרן ייני הוסיף: "בשלבים האלה אין הגרלות קלות או קבוצות חלשות. הגרלנו את פ.ס.ז', מועדון איכותי עם מסורת ובכדי להעפיל פחות מ-100 אחוז לא יספיקו לנו".

בקבוצה הביעו אופטימיות במהלך סוף השבוע כי יציעים 10-11 בבלומפילד שעברו לאחרונה שיפוץ והותקנו בהם כיסאות חדשים, יהיו מוכנים לקראת הדרבי בגביע הטוטו ביום שבת הקרוב. המשמעות: עוד כ-2,500 צופים יוכלו להיות נוכחים במשחק. גם בהנהלת איצטדיון בלומפילד העריכו הבוקר כי השבוע יושלמו העבודות העבודות ביציעים אלו וכי היציעים אכן יהיו מוכנים לדרבי.

הרכב משוער: גיא סולומון, קלמי סבן, ניבלדו, אבי סטרול, יואב זיו (רוני גפני), ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, מאור חלבי (ברק יצחקי), תמיר כחלון, יובל אבידור, אלירן עטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully