וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בכורה מוצלחת לגרנט באפטון פארק

המאמן הישראלי הוצג בפני אוהדי ווסטהאם, כששחקניו ניצחו 3:5 בפנדלים את לה קורוניה אחרי 0:0 במשחק. בן חיים לא שותף

שבוע לפני מחזור הפתיחה של הפרמיירליג, הוצג הערב (שבת) אברהם גרנט כמנג'ר ווסטהאם באצטדיון הביתי אפטון פארק לעיני 14,295 צופים, שם אירחו הפטישים למשחק הכנה במסגרת גביע SBOBET את דפורטיבו לה קורוניה הספרדית. טל בן חיים לא זכה לערוך הופעת בכורה (שותף במשחק הניצחון של קבוצת המילואים), כמו גם הרכש הניו זילנדי ווינסטון ריד, כשגרנט ציין את הפרמיירה הביתית עם 0:0 משעמם, אבל עם ניצחון 3:5 בפנדלים.

המאמן הישראלי הסתמך בהרכב הראשון על שחקנים מהסגל של העונה שעברה, כשרק הגרמני תומאס היצלספרגר היה הפנים החדשות. על הספסל המתינו החלוצים החדשים, פאולו באררה המקסיקני ופרדריק פיקיון ששיחק אצל גרנט בפורטמות. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של דפורטיבו, שהייתה קרובה יותר להבקיע עם שתי הזדמנויות של לסאד הטוניסאי.

בדקה ה-63 שלח גרנט למגרש את פיקיון ובאררה כדי להעיר את המשחק ההתקפי האנמי של קבוצתו. אלא שבניגוד לניצחונות במשחקי האימון הקודמים, הפעם הפטישים מיעטו לייצר מצבים והתוצאה נותרה מאופסת, בדרך לדו קרב מהנקודה הלבנה. ארבע שנים אחרי מפח הנפש בהפסד בפנדלים לליברפול בגמר הגביע של 2006, ווסטהאם הוכיחה כי למדה מהניסיון המר. המארחים הבקיעו את כל חמש הבעיטות, כשרוברט גרין עצר אחת של הספרדים ובאררה התכבד בפנדל המכריע. גרנט בכל זאת יכול לחייך.

ההצגה של פולהאם

* המשחק האטרקטיבי של הערב הביא 11 שערים במספר, כאשר ארסנל גברה על לגיה וורשה 5:6. הפולנים כבר הובילו 0:3, משערים של אלחנדרו קבראל (18) וארטור ג'רדז'יצ'יק (34, 37), אלא שהתותחנים הגיבו עם הרכש החדש מרואן שמאק (39) וצמד של עמנואל אבואה (53, 61), שאיזן ל-3:3. קירן גיבס העלה את ארסנל ל-3:4 (62), ולאחר ש'רדז'יצ'יק השלים שלושער והשווה ל-4:4 (73), הגיעו ג'יי עמנואל תומאס (78) וסמיר נאסרי (81), על מנת להעלות את הלונדונים ל-4:6. המילה האחרונה היתה שייכת למאצ'יי איבנסקי, שצימק בתוספת הזמן לזכות הפולנים.

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה, והערב היא נראתה מצויין אל מול אוהדיה הביתיים, כשגברה 0ף2 על ולנסיה הספרדית. גארת' בארי העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-29, בעוד ז'ו הברזילאי שנכנס כמחליף השלים את העבודה עם שער בדקה ה-85.

* דודו אוואט ומאיורקה גברו על בירמינגהאם 0:1 בסיינט אנדרוז, במשחק שהיווה הכנה אחרונה עבור הבריטים לפני פתיחת הליגה. הספרדים נהנו משער של אמיליו אנסואה בדקה ה-63.

* טוטנהאם ניצחה 2:3 את פיורנטינה במשחק מרתק. אלברטו ג'ילארדינו העלה את האיטלקים ליתרון בדקה השישית, רומן פאבליוצ'נקו איזן בדקה ה-27 ואדם ליאיץ' הוריד את פיורנטינה ליתרון בהפסקה עם שער בדקה ה-35. המחצית השנייה הייתה כל כולה של רובי קין, שחזר אחרי תקופת השאלה בסלטיק, השווה בדקה ה-59 והעניק ניצחון להארי רדנאפ כשנותרה דקה לסיום.

* פולהאם חזרה מפיגור 1:0 מול ורדר ברמן (פיזארו, 14) בדרך לניצחון 1:5 מדהים. בובי זאמורה (56) ואדי ג'ונסון (85) חברו לשלושער מצוין של זולטאן גרה (67, 72, 79).

ריינג'רס נהנתה משערים של קני מילר (23) וסטיבן נייסמית' (66) בדרך ל-1:2 על ניוקאסל, לה הרשית פיטר לובנקראנדס (71).

* בורוסיה מנשנגלאדבך, כמובן ללא גל אלברמן שלא נמצא בתוכניות של המאמן מיכאל פורנצק, הביסה 1:4 את אוניון ברלין מהליגה השנייה. מוחמדו אידריסו הבריק עם שלושער (17, 34 ו-84) וקרים מאטמור הוסיף שער משלו (37). בורוסיה אחרת, דורטמונד, ניצחה 0:2 את ארמיניה בילפלד. הקפטן סבסטיאן קל (11) והרכש היפני שינג'י קגאווה (80) דאגו לשערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully