וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: נבחרת ישראל הולכת למשחקי הדירוג

ישראל ניצחה את טורקיה 58:61, אולם הפסדה של רוסיה למונטנגרו שלח את בלינקו ושחקניו למשחקים על מקומות 13-16, שעשויים להוביל לדרג ב'

לאחר שפתחה את אליפות אירופה עם שני הפסדים רצופים, השיגה הערב (שבת) נבחרת הקדטים של רובי בלינקו ניצחון נאה, 58:61 על נבחרת טורקיה. הנבחרת קיוותה שנבחרת רוסיה תשכיל לנצח את מונטנגרו בהמשך הערב, ובכך תעזור לישראל לסיים במקום השלישי, אולם הרוסים נוצחו 65:60 על ידי מונטנגרו. הפסד הרוסים שלח את בלינקו ושחקניו למשחקי הדירוג על מקומות 13-16, שעשויים להוביל לדרג ב'. בתום שלושה משחקים ישראל דורגה רביעית בבית, אחרי מונטנגרו, טורקיה ורוסיה כשבאמתחתה ניצחון ושני הפסדים. כעת ישראל תפגוש בשני סיבובי משחקים את נבחרות גרמניה, דנמרק ולטביה, כששתי האחרונות בבית תרדנה לדרג ב'.

הצופים שהגיעו לאולם במונטנגרו לא בדיוק נהנו מרמת כדורסל גבוהה, כששתי הנבחרות הציגו משחק התקפי נורא ואיום במחצית הראשונה. עד כמה נורא? את הנקודה הראשונה שלה במשחק מצאה ישראל רק לאחר יותר מארבע דקות, ואת הרבע הראשון היא סיימה בפיגור 5:6, כשגם הטורקים לא בדיוק מבריקים. המגמה נמשכה גם ברבע השני, כשישראל מצליחה לתפוס את היתרון, אבל אז עלו הטורקים ליתרון 5, והוליכו 18:22 במחצית.

שחקניו של בלינקו ניסו להתעורר, אבל במקום זאת נתקלו בריצת 3:11 בפתיחת הרבע השלישי של הטורקים, שעלו ליתרון דו ספרתי. שלשה של קיסוס והגנה טובה של הנבחרת הצליחו לקרב אותה אל היריבה שלה, ולרבע האחרון עלו שחקניו של בלינקו בפיגור 8 בלבד. יכולת טובה של נועם שרון ונועם לוי עזרו לנבחרת לאזן ל-51:51, 4 דקות לסיום. הטורקים שבו להוביל, אלא ששלשה גדולה של שרון העלתה את ישראל ל-57:60, 50 שניות לסיום. הטורקים ניסו להפציץ את דרכם בחזרה למשחק, אך זה לא עבד.

נועם שרון ואיגור קולושוב הובילו את הנבחרת עם 13 נקודות כל אחד, בעוד איגור קולושוב הוסיף 12 וומקסים קיקוס 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully