וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' יורובאסקט: להוציא את המגף האיטלקי מהבוץ

האזורי חייבים ניצחון על פינלנד כדי להישאר בתמונת המאבק של בית 1 (21:30, א'). בולגריה ופולין תאבקנה על ראשות בית 3

הדרך לאליפות אירופה בליטא 2011 תהפוך במוצאי יום ראשון לקצרה יותר אחרי שחלק מהנבחרות תשחקנה את מחזור המשחקים השלישי שלהן, וחלק את המחזור השני, במסגרת טורניר המוקדמות. בבית 1 "הישראלי" תארח איטליה הלחוצה את פינלנד (21:30), ותקווה לניצחון ראשון לאחר שני הפסדים לישראל ולטביה.

מקדוניה תשמור על ראשות בית 2 גם אם תפסיד בבריטניה (18:00), אולם תקווה לנצח כדי לשמור על הפער מבוסניה, שתתארח מאוחר יותר בהונגריה (20:00). בבית 3 הצמוד והצפוף בולגריה תפגוש בביתה את פולין (18:00), כששתיהן לוטשות עיניים למקום הראשון, ופורטוגל תנסה להשיג ניצחון בכורה כשתארח את בלגיה (18:00).

בית 1

איטליה - פינלנד (21:30)

הסקוואדרה אזורה בצרות צרורות. אחרי שני הפסדים, לישראל וללטביה, האיטלקים, בעבר אימפריית כדורסל, שקועים עמוק בבוץ, וחייבים ניצחון על הפינים הצנועים כדי לשפר מיידית את המאזן ואת מצב הרוח. "זה נכון שלפינלד אין עדיין נקודות, אבל הם שיחקו משחק אחד בלבד ואנחנו שניים", אמר מאמן איטליה סימונה פיאניג'אני, "אנחנו חייבים להתאמן ולשחק בלי לחשוב על הטבלה, אנחנו צריכים לנצח, לעלות על דרך חדשה ולהשתפר ממשחק למשחק".

למרות שבשורותיהם משחקים שני כוכבי NBA, אנדראה ברניאני ומרקו בלינלי, האיטלקים לא עמדו בלחץ בשני המשחקים ונראה כי חסרו מנהיגות על הפרקט. האיטלקים ינסו להכתיב את הקצב למן הפתיחה, ולהפוך את המשחק לקל מבחינתם, ואולי אף להעזר בתרומתו של ג'אקופו ג'אקטי, ששב לאימונים. בהפסד ללטביה קלעו ברניאני ובלינלי 32 נקודות יחדיו, אולם כדי לנצח הם יהיו חייבים לקבל הפעם עזרה מיתר חבריהם.

הפינים מגיעים למשחק אחרי שהפסדיו בביתם למונטנגרו החזקה, ויקוו לנצל את הלחץ הרב ששורר במחנה האיטלקי כדי להמם את האזורי. טימו ראניקו וג'ראלד לי יסומנו קרוב לוודאי כשניים שההגנה האיטלקית תהיה חייבת לעצור, והאנו מוטולה הוותיק ינסה להצר את צעדיהם של שחקני הפנים האיטלקיים.

בית 2

בריטניה - מקדוניה (18:00)

לואל דנג היווה תוספת כוח בניצחון הבריטים על ההונגרים, וזאת לאחר ששיתופו הועמד בספק בשל בעיות ביטוח. "אני תמיד אוהב לשחק בנבחרת ואוהב לשחק עבור המאמן שלנו", אמר אז דנג, והתכוון לאיש על הקווים כריס פינץ'. הפעם דנג וחבריו יפגשו יריבה חזקה יותר מהונגריה, והם יודעים שהמקדונים באים חדורי אמונה וביטחון עצמי אחרי שגברו בחוץ על אוקראינה ובבית על הונגריה.

הפעם יעמוד לרשות הבריטים גם הפורוורד מאוניברסיטת וושינגטון, מתיו בריאן-אמנינג, שמתנשא לגובה 2.05 מטר. יחד עם פופס מנסה-בונסו ואריק בואטנג לבריטים יש קו קדמי אתלטי ומהיר, שיערים קשיים על המקדונים, שיקוו להמשך יכולתם הטובה של טודור גצ'בסקי, פרו אנטיץ' ודארקו סוקולוב, שהצטיינו בניצחון על הונגריה. גם אם יפסידו, ימשיכו המקדונים לשמור על המקום הראשון בבית.

הונגריה - בוסניה (20:00)

ההונגרים הובסו במשחק הקודם ועם שני הפסדים באמתחתם הם יודעים כי עליהם להתעלות מול הבוסנים אם ברצונם להמשיך לפנטז על ליטא 2011, ולא להפוך לבשר התותחים של הבית. הבוסנים פייבוריטים למרות שמדובר במשחק חוץ, וינסו לפתוח בצורה חזקה כפי שעשו בניצחון על אוקראינה. המארחים ינסו להצר את צעדיהם של הנרי דומרקאנט, קנן באיירמוביץ' ורטקו ורדה, שהצטיינו מול האוקראינים.

בית 3

בולגריה - פולין (18:00)

המנצחת במפגש הזה תעפיל למקום הראשון בבית, והנה לכם עוד סיבה לחימום הפרקט. המארחים ניצחו במשחק היחיד ששיחקו עד כה ואילו הפולנים מחזיקים במאזן של ניצחון והפסד. מאצ'יי לאמפה, שהצטיין במדי פולין בניצחון על פורטוגל, סבור שהמפתח להצלחה נעוץ ברוח הקבוצתית, שלדעתו קיימת בנבחרת. "הרבה השתנה, ברור לנו שזאת הנבחרת ויש בה הרבה אנרגיה חיובית", אמר לאמפה, ועתה הוא וחבריו ירצו ליצור מומנטום חיובי בדמות ניצחון שני רצוף, שיעניק להם גם ניצחון מורלי.

פורטוגל - בלגיה (19:30)

המארחים ספגו במחזור המשחקים הקודם תבוסה כואבת מהפולנים, והפסד נוסף יהפוך את סיכוייהם להשתלט על אחד משני המקומות הראשונים בבית לקטנים מאוד. הבלגים, שניצחו את גיאורגיה במשחק היחיד שלהם עד כה במוקדמות, יקוו ליכולת טובה מצדם של כריסטופר בגין ובייה טאבו אבומה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully