וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן הקהילה: מי תזכה ביתרון הפסיכולוגי?

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מחפשות תואר ראשון שהוא בעיקר הצהרת כוונות (א', 17:00, ספורט2). דרוגבה ובניון על הספסל

שבוע לפני שריקת הפתיחה בליגה האנגלית, אין טובות מצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, הדאבליסטית וסגניתה, על מנת להוציא את עונת 2010/11 לדרך עם משחק מגן הקהילה המסורתי בוומבלי מחר (ראשון, 17:00, ספורט2). שתי הקבוצות, שביצעו שינויים קוסמטיים בלבד בסגל השחקנים, מכירות ביתרון הפסיכולוגי שניצחון במשחק כזה יכול לתת, מלבד כמובן הזכייה בתואר הראשון של העונה, כשבשלוש השנים האחרונות המנצחת הייתה לבסוף גם זו שהניפה את צלחת האליפות. אז האם צ'לסי תאסוף לחיקה מגן קהילה חמישי, או שמא מנצ'סטר יונייטד תעשה זאת בפעם ה-18?

בעונה הקודמת קרלו אנצ'לוטי גבר בקרב המוחות על אלכס פרגוסון, כשצ'לסי שלו ניצחה גם בסטמפורד ברידג' וגם באולד טראפורד בדרך לזכייה באליפות. אנצ'לוטי השלים את הסריה כשניצח פעמיים את כל הקבוצות הגדולות והוכיח ללונדונים כי יש חיים אחרי ז'וזה מוריניו. המאמן האיטלקי לא היה מרוצה ממה שראה בהכנה, כשקבוצתו הפסידה לאייאקס, פרנקפורט והמבורג, אך במשחקים הללו נוסו צעירים רבים בהרכבים שונים ומשונים.

אנצ'לוטי התייחס לשינוי המינורי שעברה צ'לסי ואמר: "אחרי עונה פנטסטית שעשינו, אפשר לחזור על כך עם הסגל הקיים וגם להשתפר בליגת האלופות. הלחץ זהה לזה שהיה בשנה שעברה ואני מאמין בשחקנים. לכן החלטנו לשמור על הסגל ולקדם מספר שחקנים מהאקדמיה. זו הפילוסופיה הנכונה מבחינתי".

הבעיה הגדולה של צ'לסי לקראת פתיחת העונה טמונה בין הקורות, שם הילאריו הפורטוגלי הועדף על פני רוס טרנבול וימלא את מקומו של פטר צ'ך המצוין. גם אלכס וז'וזה בוסינגווה ייעדרו בשל פציעות. לעומת זאת, דידייה דרוגבה כשיר לשחק, אך הוא ימתין על הספסל, כשבחלק הקדמי יחברו פלורן מאלודה וסלומון קאלו לניקולא אנלקה. יוסי בניון, שמקווה לערוך בכורה במדים החדשים, יארח בינתיים לדרוגבה חברה על הספסל.

הרכב משוער: הילאריו, פאולו פריירה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, מייקל אסיין, ג'ון אובי מיקל, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, סלומון קאלו, ניקולא אנלקה.

פרגוסון בונה על רוני והילדים

מנצ'סטר יונייטד אמנם נראתה טוב יותר מיריבתה בתקופת ההכנה, אך היא נפקדה מהעיסוק הבלתי פוסק בחלון ההעברות כשביצעה רכש צנוע כבר בתחילת הקיץ, בדמותם של הבלם כריס סמולינג והחלוץ המקסיקני חאבייר הרננדז, שמאיים להיות ההפתעה הגדולה של השדים האדומים העונה.

פרגוסון, שנותן אמון רב בצעירים שלו, מקווה שווין רוני ישכח את טראומת המונדיאל ויחזור ליכולת הנפלאה מהעונה שעברה. החלוץ המצוין צפוי להתחלק במחציות עם מייקל אואן. מי שיחסרו ביונייטד הם ריו פרדיננד ומייקל קאריק הפצועים, שהצטרפו לרשימה הכוללת גם את האחים פאביו ורפאל, גבריאל אוברטן, אנדרסון והפצוע הכרוני אוון הארגריבס. "צ'לסי קבוצה מאוד מנוסה והיא מועמדת לכל התארים", החמיא סר אלכס ליריבה. "לנו יש קו משלנו עם קידום השחקנים הצעירים. המטרות שלנו הן לטווח הארוך".

נאני הפורטוגלי, שהבקיע את השער הראשון במגן הצדקה אשתקד, אז נפרדו שתי הקבוצות ב-2:2 וצ'לסי ניצחה 1:4 בפנדלים, מאמין כי הפעם הצד האדום יחגוג בסיום. "זו הזדמנות להצהיר כוונות מול צ'לסי בשלב מוקדם של העונה", אמר הקיצוני הנפלא. "היו לי כבר כמה משחקים טובים מאוד נגדם, ואני מאמין שיש לנו הזדמנות מצוינת לזכות כבר בתואר ראשון לעונה זו".

הרכב משוער: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל, נמניה וידיץ', ג'וני אוואנס, ג'ון אושיי, דארן פלטשר, פול סקולס, אנטוניו ולנסיה, ג'י סונג פארק, מייקל אואן (ווין רוני), דימיטאר ברבאטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully