וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

הפועל ת"א נכנעה לצמד של אחמד סבע (68 ו-75) והפסידה 2:1 לנתניה בגביע הטוטו, אל מול עיניהם הבוחנות של נציגי זלצבורג

אם אפשר לומר דבר אחד בוודאות על הפועל תל אביב של העונה הנוכחית עד כה, הוא שגביע הטוטו הוא לא המפעל של האדומים. קבוצתו של אלי גוטמן אמנם עברה את אקטובה והיא עתה רחוקה מרחק 180 דקות משלב הבתים של ליגת האלופות, כשרק רד בול זלצבורג האוסטרית עומדת בדרכה, אבל הערב (שבת) היא נחלה הפסד נוסף במפעל הקטן, אחרי שנכנעה 2:1 למכבי נתניה בקופסה. כזכור, קבוצתו של גוטמן הגיעה לאחר שבמחזור הקודם נחלה הפסד מפתיע לבני סכנין, אבל אז זה היה עם לא מעט שחקני נוער, והערב, שני הנציגים של זלצבורג שהגיעו לנתניה בכדי לעקוב אחרי הפועל תל אביב ראו כבר הרכב חזק יותר, שכאמור לא הספיק מול קבוצתו של עטר.

שחקני מכבי נתניה, אחמד סבע, פיראס מוגרבי חוגגים. קובי אליהו
צמד נהדר שהוביל לניצחון. סבע חוגג עם מוגרבי/קובי אליהו

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב, כשנתניה מחפשת את שערו של בן שנן, שמצידו נראה מעט מבולבל, ושתי טעויות שלו כמעט ואיפשרו למקומיים לעלות ליתרון, אבל עזרא וחבריו לא השכילו למצוא את הרשת. באותן דקות אף נרשם אירוע משונה כשכלב פרץ למגרש, ונעצר על ידי דני בונדר. אולי ההפסקה הקטנה הזו איפשרה להפועל תל אביב למצוא את עצמה, ובדקה ה-10 ניצל ערן זהבי עבירה של מעבי על סהר מחוץ לרחבה כדי לשלוח בעיטה טובה דרך החומה של נתניה, והכניע את אריאס. נתניה עוד היתה קרובה להשוות לפני המחצית, אבל מוגרבי לא ניצל מצב של אחד על אחד מול בן שנן, והפועל הוליכה 0:1 בסיום המחצית.

במחצית השניה ביצע גוטמן מספר חילופים, אולי כדי לבלבל את המרגלים האוסטרים, אבל בדקה ה-68 הוא לא היה יכול להסתיר את חוסר התיאום בהגנה האדומה: מתפרצת טובה של נתניה הגיעה אל סבע, שמקצה הרחבה שלח טיל נהדר כדי להשוות ל-1:1. האדומים לא הספיקו לאסוף את עצמם, וכבר הם ראו את סבע ונתניה חוגגים בשנית, כשהרמה לרחבה מצאה את החלוץ הנתנייתי פנוי בכדי לנגוח בקלות את שערו השני. האדומים ניסו להשוות, אבל נראו עייפים, ונאלצו לרשום את הפסדם השני במפעל. מה שבטוח הוא שגוטמן צריך להיות מודאג מהחלק האחורי של קבוצתו, שחוסר התפקוד שלו נתן בצדק את הניצחון לקבוצתו של עטר.

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק רק החל, וכבר נתניה דחפה את הכדור קדימה אל חן עזרא, שהכין נהדר את הרגל ושלח בעיטה טובה שחלפה סנטימטרים ליד הקורה של בן שנן.

דקה 6: הזדמנות נהדרת נוספת למארחים, כשכדור עומק גרם לבן שנן לצאת לא טוב, אבל נתניה לא הצליחה להשתלט על הכדור.

דקה 8: כלב חום וקטן פורץ את מעגל האבטחה ההרמטי בקופסא, ורץ אל המגרש, למרבה השעשוע של האוהדים. דני בונדר מצליח לעצור אותו.

דקה 10: שער! בן סהר פרץ נהדר והוכשל מחוץ לרחבה על ידי מעבי, שהיה צריך לראות את האדום, אך קיבל רק צהוב. ערן זהבי ניגש לבעוט ושלח בעיטה חדה דרך החומה, ואל הרשת, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 19: בן סהר קיבל כדור מחוץ לרחבה, ומ-18 מטרים שלח טיל מעל לשער.

דקה 32: דגלאס דה סילבה בחן את ערנותו של אריאס בבעיטה טובה מחוץ לרחבה, שקפצה על הקרקע, אבל השוער הדף היטב.

דקה 44: כדור מבריק של דג'ני מצא את מוגרבי במצב של אחד על אחד מול בן שנן, אבל הנתנייתי ניסה לעקוף את בן שנן שהתמתח וגנב את הכדור.

דקה 48: וידטור מרעי התגבר על מגיני נתניה, פרץ מהקו ושלח כדור אל סהר ברחבה, אבל החלוץ התמהמה, ולא הצליח לכבוש.

דקה 54: סהר ניסה את מזלו בפריצה מצד שמאל, אבל לא הצליח להגיע לזווית בעיטה טובה מול אריאס, והכדור לא מצא את המסגרת.

דקה 56: הזדמנות טובה למקומיים כדכור שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של ימפולסקי, שנגח היטב אבל בן שנן הדף.

דקה 59: עמרי קנדה השתלט טוב על כדור בקצה הרחבה, ומצא את עצמו פנוי כדי לשלוח כדור חזק, אבל אריאס הראה חלק מיכולותיו עם הדיפה גדולה.

דקה 68: שער! התקפה מתפרצת נהדרת של נתניה הגיעה לאחמד סבע, שמ-18 מטרים שלח טיל מצויין ברגל שמאל שהכניע את בן שנן, 1:1.

דקה 75: שער! סבע עם צמד! אסור הרים כדור מצויין לרחבה, חוטה איבד את סבע ונתן לכדור לעבור אותו, והנתנייתי נגח בקלות מקרוב, 1:2 למכבי נתניה.

דקה 85: מתפרצת של הפועל הגיעה אל קנדה, וזה שלח בנגיעה מסירה טובה אל מרעי, שניסה להקפיץ מעל שוערה של נתניה, אבל הכדור המצויין הלך אל המשקוף והחוצה.

דקה 92: בעיטה חופשית טובה של הפועל תל אביב מ-20 מטרים סיכנה את שערה של נתניה, אבל אריאס הדף היטב.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, קובי דג'אני, חן עזרא (חסיב אבו רוקן, 78), מאור אסור (עומר פרץ, 80), דלה ימפולסקי (גיא גומברג, 84), פיראס מוגרבי (גאגא צ'חטיאני, 70), אחמד סבע (אופיר עמרם, 77).

הרכב הפועל תל אביב: גליל בן שנן, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה (יהודה חוטה, 69), גל שיש, רומן רוקי, ערן זהבי (רועי גורדנה, 46), גילי ורמוט (עמרי קנדה, 46), ויקטור מרעי, מהראן לאלה (איתי שכטר, 69), בן סהר (שי אבוטבול, 61).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
גביע הטוטו זה לא אירופה. אוהדי הפועל מאוכזבים בקופסא/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully