וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניראה הפסידה, רוני לוי עשוי להתפטר

המאמן הישראלי שוקל את עתידו בעקבות עזיבתו של המנג'ר סטויקה. בינתיים, הקבוצה הפסידה בליגה 1:0 לטירגו מורש

הרוחות באוניראה אורזיצ'ני סוערות. המנג'ר מיחאי סטויקה, שנחשב לאיש החזק במועדון ואחד מאנשי הכדורגל המוערכים ברומניה, התפטר מתפקידו בשל המצב הכלכלי הרעוע וסכסוך עם הנשיא, דומיטרו בושקארו. על פי דיווחים ברומניה, רוני לוי עשוי להודיע אף הוא על התפטרותו כאות הזדהות עם סטויקה.

אוניראה קיוותה לשכוח מהצרות ולהשיג ניצחון ראשון הערב (שבת), אך היא רשמה משחק חמישי רצוף ללא הבקעה (שתי תוצאות תיקו מאופסות בליגה, 0:0 והפסד 1:0 לזניט במוקדמות ליגת האלופות) ונוצחה 1:0 בידי טירגו מורש. דן מאטיי כבש את שער הניצחון לזכות המארחים בדקה ה-52, ואסיל מאפטיי הורחק משורות אוניראה בחלוף חמש דקות. לאוניראה שתי נקודות בשלושה מחזורי ליגה ברומניה.

ושוב לצרות. המצב הכלכלי במועדון בכי רע והשחקנים לא קיבלו משכורות בשלושת החודשים האחרונים, בין היתר בשל הסתבכות כלכלית של בושקארו בעסקיו הפרטיים. אחרי ההפסד לזניט במוקדמות ליגת האלופות, סטויקה דרש מהנשיא לשלם משכורות, אך זה סירב ואמר שהכסף שנכנס לקופת המועדון יילך לכיסוי חובות, בין היתר לג'יג'י בקאלי, הבעלים של סטיאווה בוקרשט.

זה כבר היה יותר מדי עבור סטויקה, שהחליט לעזוב. המנג'ר כינס את השחקנים אתמול (שישי) ואמר להם: "תודה על הכל, אבל אני לא יכול להמשיך. ניסיתי לשכנע את הבעלים לשלם לכם. אתם השחקנים הכי טובי והכי חזקים והיה לי הכבוד לעבוד איתכם". בהמשך כתב בבלוג שלו: "הפרק היפה בקריירה שלי הסתיים".

תחת כהונתו של סטויקה זכתה אוניראה באליפות בעונת 2008/9 ואשתקד סיימה במקום השני. למנג'ר המוערך שלל הצעות בין היתר מואסלוי. ברומניה מעריכים שבקרוב יתחילו לעזוב גם השחקנים הבכירים, שנותרו בהלם מעזיבת המנג'ר. החוק ברומניה מאפשר לשחקנים שלא קיבלו משכורות במשך שלושה חודשים לצאת מהחוזה ולהפוך לשחקנים חופשיים.

גם לוי נחשב למקורב לסטויקה, שלמעשה הביא אותו למועדון. המאמן הישראלי לא התייחס להתפתחויות, אך ייתכן והוא יודיע על עתידו עוד הערב. על פי מספר דיווחים, לוי אמר למקורביו: "סטויקה הביא אותי ואם הוא עוזב, אני הולך יחד איתו".

עדכון ראשון: 13:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully