וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלושקוב סיימה רביעית באליפות אירופה

השחיינית האומנותית השתתפה בגמר וסיימה עם ציון 90.600, אך פספסה מדליה. בראשון היא תתחרה עם יופה בגמר הדואט

הישג מצוין גרפה הבוקר (שבת) השחיינית האומנותית אנסטסיה גלושקוב, שהשתתפה בגמר אליפות אירופה הנערכת בבודפשט בתרגיל סולו. גלושקוב סיימה את התחרות במקום הרביעי עם ציון מרשים של 90.600. מדובר בהישג שיא לשחיינית הישראלית, שעד היום הגיעה עד המקום השישי באירופה.

גלושקוב נוטלת חלק בתחרות הסולו ובתחרות הדואט יחד עם אינה יופה, כאשר השתיים העפילו מוקדם יותר השבוע לגמר, שיתקיים ביום ראשון. באמצע השבוע גלושקוב הרשימה בתחרות הסולו וסיימה במקום השישי, שהקנה לה את הכרטיס לגמר, וכעת היא הצליחה להשתחל לרביעייה הראשונה ופספסה הזדמנות לזכות במדליה.

בתחרות עצמה זכתה נטליה איצ'נקו הרוסיה, שסיימה עם ציון 98.900. את המקום השני תפסה אנדראה פואנטס הספרדייה ואל המקום השלישי הגיעה לוליטה אנאנשובה האוקראינית. חשוב להדגיש שתחרות הסולו היא אינה אולימפית.

הישג השיא של גלושקוב עד היום באליפות אירופה היה מקום שישי ב-2006 בבודפשט, תוצאה ששוחזרה שנתיים לאחר מכן באיינדהובן. באותה אליפות סיימה גלושקוב עם יופה במקום השביעי בתרגיל הדואט, מה שהבטיח לצמד הישראלי מקום באולימפיאדת בייג'ינג, אך שם השתיים הרשימו פחות וסיימו במקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully