וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בול קיבלה כנפיים בזכות ההגרלה

יריבת הפועל ת"א במוקדמות ליגת האלופות רשמה ניצחון ראשון העונה באוסטריה, כשגברה על מוליכת הליגה ניושטאד 2:4

כנראה שאווירת ליגת האלופות וההגרלה מול הפועל תל אביב שנחשבת אולי לנוחה מבחינתה, עשתה מצב רוח לרד בול זלצבורג. יריבתה של הפועל תל אביב בשלב המוקדמות האחרון של ליגת האלופות רשמה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בליגה האוסטרית. זה קרה במחזור השלישי, ואחרי תיקו והפסד ניצחה זלצבורג את המוליכה ניושטאד 2:4. ג'ייקוב ינצ'ר כבש את השער הראשון לרד בול בדקה ה-32, ואחרי שהאורחים הישוו, היה זה גונזאלו זארטה הארגנטינאי שקבע 2:1 בדקה ה-41. ניושטאד שוב הישוותה בדקה ה-50, אבל המשך המשחק היה שייך לרד בול, כשג'ייקוב ינצ'ר השלים צמד בדקה ה-56 והחלוץ האורוגוואי חואקין בוגוסיאן כבש בדקה ה-73 וקבע את תוצאת המשחק.

אחרי שבשנה שעברה היא לא עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי הפסד למכבי חיפה, רד בול זלצבורג התבשרה אתמול (שישי) שכדי להגיע לאותו מקום היא שוב צריכה לפגוש יריבה ישראלית, הפועל תל אביב. באלופה האוסטרית היו מתוסכלים מההגרלה שזימנה להם מפגש מול האדומים.

"אין לנו מזל עם ישראל", אמר הוב סטיבנס, שמדריך את הקבוצה החל מהעונה שעברה והיה שותף לתסכול באיצטדיון רמת גן. "אנחנו יודעים היטב מה קרה בשנה שעברה והפועל היא היריבה הקשה ביותר שיכולנו לפגוש. הולכת להיות לנו עבודה קשה מאוד מולם".

סטיבנס, שעדיין לא הספיק ללמוד את הפועל תל אביב, ניסה להוריד ציפיות מהקבוצה שלו לקראת צמד המפגשים, כשהמשחק הראשון ייערך בעוד כשבוע וחצי באוסטריה. "אנחנו יודעים מה כוחו של הכדורגל הישראלי", אמר סטיבנס. "הודחנו בשנה שעברה על ידי מכבי חיפה ולא הגענו בסופו של דבר לשלב הבתים בליגת האלופות".

אלא שסטיבנס משוכנע שקבוצתו למדה את הלקח מאותו משחק באיצטדיון רמת גן. "בהשוואה לשנה שעברה, השתפרנו, ועכשיו אנחנו רחוקים שני משחקים משלב הבתים. היתרון שלנו הוא בזה שהליגה בישראל לא התחילה. בכל מקרה אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ואיפה אנחנו רוצים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully