וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נכנעה לרדוואנסקה

הישראלית הובסה ברבע הגמר בסן דייגו 6:2, 6:0 על ידי היריבה הפולניה (10 בעולם). סלע עלה לחצי הגמר בצ'לנג'ר בונקובר

לפני מספר חודשים פגשה שחר פאר בשמינית הגמר של טורניר שטוטגרט את אגניישקה רדוואנסקה, ועם הרבה אופי הצליחה לנצח בשמינית הגמר על החימר. הלילה (בין שישי לשבת) זה לא ממש עבד לטניסאית הישראלית, שנכנעה ברבע הגמר בטורניר סן דייגו 6:2, 6:0, וסיימה את דרכה בתחרות.

פאר ממשיכה את המסע שלה בארצות הברית ללא מאמן קבוע, ואחרי הניצחונות המרשימים על אנה איבנוביץ' וירוסלבה שבדובה, הפעם נתקלה המדורגת 17 בעולם בפולניה הלוחמנית, שהשיגה עד היום ניצחון אחד בארבעת מפגשיה מול פאר.

המערכה הראשונה הייתה בשליטת רדוואנסקה, שמדורגת 10 בעולם. שתי שבירות הספיקו לה כדי להשאיר את פאר מתוסכלת. גם המערכה השנייה התנהלה באופן זהה. פאר התקשתה להגיב לחבטות של רדוואנסקה, לא השיגה אף נקודת שבירה, ונשברה בעצמה שלוש פעמים בדרך להפסד משפיל 6:0 ולהדחה ברבע הגמר.

בשלב הבא תמתין לרדוואנסקה דניאלה האנטוחובה, שהעפילה גם היא לחצי הגמר. הסלובקית גברה על אליסה קלייבנובה 6:2, 4:6, 3:6 ועלתה. בחצי הגמר השני תיפגשנה סבלטנה קוזנצובה ופלביה פנטה. הרוסיה ניצחה 5:7, 2:6 את קוקו ונדווגה, ואילו האיטלקיה גברה 4:6, 3:6 על סמנטה סטוסור.

דודי סלע ואנדי רם השיגו ניצחונות

בשורה קצת יותר משמחת מגיעה מדודי סלע, שמתחיל לחזור לעצמו והעפיל לחצי הגמר בצ'לנג'ר בונקובר (פרסים בסך 100 אלף דולר). הישראלי אמנם פיגר מול מרינקו מאטוסביץ' האוסטרלי 6:4 בסוף המערכה הראשונה, אבל חזר בגדול עם 2:6, 5:7 והבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים, מה שמסדר לו גם 35 נקודות דירוג לפחות וסכום של 5,020 דולר. בשלב הבא יחכה לסלע טיילור דנט האמריקאי, שמדורג 82 בעולם, אחרי שזה גבר 3:6, 6:3, 0:6 על בובי ריינולדס, מי שהשאיר מחוץ לטורניר את הראל לוי בסיבוב השני.

גם אנדי רם, שמשתף פעולה עם ג'וליאן נואלה בטורניר הזוגות בוושינגטון, ניצח הלילה. השניים העפילו לחצי הגמר אחרי ניצחון בשתי מערכות 3:6, 6:7 על מרכוס בגדאטיס וסטניסלאס ואווינקה, ניצחון שהגיע תוך שעה ועשרים דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully