וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס נשאר בארסנל

קפטן התותחנים שם סוף לספקולציות: "חלמתי לשחק בברצלונה, אך אני מקצוען ומבין שזו זכותה של ארסנל להשאיר אותי"

במשך כל הקיץ, היה ססק פברגאס אחד הסיפורים הגדולים והמתמשכים של שוק ההעברות העולמי. הקשר הקטלאני הוזכר לא פעם ולא פעמיים כמועמד לעזוב את קבוצתו בשנים האחרונות, ארסנל, לטובת קבוצת נעוריו, ברצלונה. לאחר שעזר לנבחרת ספרד לזכות במונדיאל החולף אפילו צולם הקשר הנהדר עם חולצה של האלופה הספרדית, אותה הלבישו לגופו קרלס פויול וג'רארד פיקה. עם או בלי קשר, נדמה היה כאילו זה עניין של זמן בלבד עד אשר יעזוב קפטן ארסנל את לונדון, אלא שהיום (שישי) תסתיים סופית חרוסת השמועות, כאשר פברגאס הודיע כי יישאר בארסנל גם בעונה הבאה.

"אני רוצה להתנצל בפני ארסנל על כך שלא התייחסתי לעתידי מוקדם יותר הקיץ, אבל לא ידעתי מה אעשה עד הרגע הזה", פתח פברגאס את ההצהרה אותה שחרר לפני מספר דקות. "אני לא יכול להגיד כי מעבר לברצלונה לא עניין אותי. זה המועדון בו למדתי לשחק כדורגל, זה הבית שלי ושם תמיד חלמתי לשחק. אין הרבה שחקנים שלא רוצים לשחק בברצלונה".

עם זאת, הקשר אמר כי שוחח עם ארסן ונגר, ובסיום השיחות החליט, אולי בלית ברירה, להישאר באצטדיון האמירויות. "המסקנה מהשיחות עם ארסן היא שברצלונה הגישה שתי הצעות רשמיות שנדחו על ידי ארסנל. אני מקצוען ומבין שזו זכותה של ארסנל לא למכור אותי, ויכול להבטיח לאוהדים שכעת, כאשר המו"מ הסתיים, אתן 100 אחוז לארסנל. אני שחקן ארסנל וכאשר אצא לכר הדשא, זה הדבר היחיד עליו אחשוב. אני מחכה לתחילת העונה ושמח לשים את כל הספקולציות מאחורי", חתם הקשר הספרדי את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully