וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל אשקלון: פיצוץ במשא ומתן עם גזל

הקשר הפסיק להתאמן עקב פערים גדולים במשא ומתן ולא ישחק. מרציאנו ימשיך לפתוח בשער האשדודים, ביטון יחזור להרכב

אחרי שבשבוע שעבר פתחה מ.ס.אשדוד את דרכה בגביע הטוטו עם 1:2 על הפועל באר שבע, יצפה מחר (שבת, 19:30) לשחקניו של ג'ון גרגורי דרבי דרומי נוסף מול את הפועל אשקלון. על פי ההגרלה המקורית המשחק היה אמור להיערך באשקלון, אולם האצטדיון של העולה החדשה עדיין לא מוכן והקבוצות החליפו ביניהן את הביתיות.

גרגורי יחסר את השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ', שטרם החלים לחלוטין מהוירוס בו חלה לפני כשבועיים. השוער הצעיר אופיר מרציאנו ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות. הקשר הצעיר ניר ביטון החלים מפציעה וצפוי לפתוח בקישור. ביטון וגם המגן רחמים צ'קול זומנו השבוע על ידי גיא לוזון לסגל הנבחרת הצעירה, וביום ראשון ימריאו השניים עם הנבחרת למשחק האימון בקפריסין. אדיר דנין ששיחק בעונה שעברה באשקלון, ממשיך להיבחן במדי אשדוד וינסה להרשים את הצוות המקצועי.

השבוע נחנכה באשדוד אקדמיית הספורט המפוארת כאשר השחקנים כבר החלו את הפעילות במתקן המרשים שהוקם במתחם ה'סטאר סנטר' בסמוך למגרשי האימונים של הקבוצה. בשבוע הבא צפוי להיערך טקס הפתיחה הרשמי של האקדמיה בנוכחות יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, כריסטיאן גונסאלס, אפא אמברוז, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינג, משה אוחיון, עידן שדה, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

פיצוץ בין רביד גזל ואשקלון

לאחר שהצטרף לאימונים ביום ראשון בקול תרועה והיה על סף סיכום, הפסיק היום (שישי) רביד גזל להתאמן במדי הפועל אשקלון עקב פערים גדולים במשא ומתן. קשר נבחרת ישראל לשעבר לא הסכים לחתום על החוזה שהוצע לו והבהיר להם איזה סעיפים מפריעים לו ומה היה רוצה לשנות, וכעת הכדור במגרש של אשקלון. לאחר שלא זכה לתשובות מהמועדון החליט גזל להפסיק להתאמן עם העולה החדשה. כמובן שאם אשקלון תגיש לו הצעה משופרת הוא יחזור לקבוצה ואף יחתום, על אף הצעות נוספות מליגת העל שיש לו.

מחר תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מ.ס אשדוד במסגרת גביע הטוטו, כשבמועדון מקווים להציג יכולת משכנעת כמו שהציגו מול בית"ר נגדה סיימו בתיקו בשבוע שעבר. "עם יכולת כזו גם ננצח את אשדוד", בטוחים בקבוצה. המאמן גיא עזורי ימשיך לתת את הקרדיט למרבית ההרכב המנצח, כשחנן פדידה שנכנס כמחליף והצטיין צפוי לקבל מקום בהרכב. שני המוזמנים הטריים לנבחרת אמיה טגה ואדיר טובול יפתחו בהרכב. ערן לוי, שעבר בבקרה, צפוי לפתוח גם הוא ב-11, ככל הנראה על חשבון שניר גואטה.

הרכב משוער: סטפן אוהרולו, קובי מוסא, יניב אלול, יאו ניירקו, אדיר טובול, אמיה טגה, שניר גואטה, זוראב מנטאשאשווילי, חנן פדידה, מחמוד עבאס, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully