וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפציעה הייתה יכולה לגמור לקאקה את הקריירה"

המנתח של הקשר הסביר את חשיבות ההחלטה לנתחו: "הפציעה הייתה רצינית משחשבנו". אינטר דחתה עוד הצעה על מייקון

קאקה עבר הבוקר (שישי) בהצלחה את הניתוח בברכו, ובריאל מדריד שחררו אנחת רווחה לאחר שהצוות הרפואי הגדיר את ההליך כמוצלח. כזכור, במדריד התלבטו האם לשלוח את הברזילאי לניתוח או לאפשר לו להתאושש לבד מהכאבים מהם הוא סובל מאז המונדיאל, אך בסופו של דבר בחרו שלא לסכנו, ועל פי ד"ר מארק מרטנס, שניתח את קאקה, אין ספק שזו הייתה ההחלטה הנכונה.

"הפציעה הזו הייתה יכולה לגמור לקאקה את הקריירה", אמר מרטנס ל-'מארקה'. "זו הייתה פציעה רצינית יותר משחשבנו תחילה, אבל תודות לניתוח שנערך בזמן הוא יוכל לחזור לכשירות בתוך כמה חודשים. אני מבין את הרצון של המועדון לראות אותו ממשיך בלי הניתוח, אבל הכאבים שלו היו חזקים מדי".

"אס" מדווח הבוקר שבעקבות היעדרותו הצפויה של קאקה מכמעט מחצית העונה הקרובה, התחזקה מועמדותו של מסוט אוזיל לריאל, למרות הצהרתו של ז'וזה מוריניו אתמול על כך שלקבוצה אין צורך בחיזוק נוסף במקומו של הברזילאי.

בינתיים מדווח הבוקר 'גאזטה דלו ספורט' שאינטר דחתה את ההצעה האחרונה של ריאל על מייקון, שעמדה על 26 מיליון יורו, כיוון שנשיא הנראזורי, מאסימו מוראטי, ממשיך להתעקש שלא לוותר על המגן הברזילאי תמורת פחות מ-30 מיליון יורו. במקביל הודיעה גם מילאן כי טיאגו סילבה, שנחשב לאופציה החלופית המועדפת על הבלאנקוס במקומו של מייקון, יישאר בסן סירו גם העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully