וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רמת גן: חזרה גנרלית

שבועיים לפני משחק פתיחת העונה, ייפגשו השתיים בגביע הטוטו. דורה יהנה מסגל מלא, קומולוב ייבחן בשורות הזהובים

מאמן בני יהודה דרור קשטן ימשיך לבחון את החלוץ הרוסי הצעיר פאבל קומולוב, כאשר ייתן לו לפתוח במשחק גביע הטוטו מחר (שבת, 20:00) מול הפועל רמת גן בבלומפילד. המשחק יהיה חזרה גנרלית עבור שתי הקבוצות לקראת המפגש ביניהן במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל בעוד שבועיים. קומולוב יפתח על חשבונו של עומרי אפק, כאשר שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בשבוע שעבר בתיקו 1:1 נגד הפועל פתח תקווה. במידה והחלוץ הרוסי יצליח להרשים את קשטן הוא עשוי להירכש כהשקעה עתידית ובכל מקרה לא מתוכנן להיות העונה בסגל הקבוצה.

המגן עוז ראלי, שתופקד העונה בקישור במרבית המשחקים, יפתח שוב בעמדת המגן הימני, כאשר איציק עזוז שעדין לא חתם על חוזהו שוב יהיה ביציע. בשל הסחבת במשא ומתן הכספי נמצא סוכנו של עזוז במגעים עם שתי קבוצות אחרות בליגת העל וייתכן וכבר בתחילת השבוע תהיינה התפתחויות בנושא. הבלם אביב חדד יפתח במרכז ההגנה לצידו של איבן גארידו, כאשר דין מורי שזומן לסגל הנבחרת הצעירה, ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל. גם לירוי צעירי וחסן אבו זייד שזומנו לסגל הצעירה וימריאו ביום ראשון בבוקר לקפריסין, יפתחו מחר בקישור של הזהובים יחד עם הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס.

בקבוצה מצפים בקוצר רוח לחזרתם לסגל של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן והחלוץ משה ביטון שמחלימים מפציעות ארוכות. גלבאן, שמבריא משבר בקרסולו, מגביר בימים האחרונים את קצב האימונים ובצוות הרפואי מאמינים שהוא יהיה כשיר לקראת המחזור הראשון בליגת העל.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד, לירוי צעירי, שלו מנשה, איליה יברויאן, פאבל קומולוב.

טופוזאקוב טלקיסקי יחזקו את רמת גן?

ראשי קבוצת הניהול של הפועל רמת גן התבשרו כי חוזיהם של כל שחקני הרכש אושרו בבקרת התקציבים, והמאמן שלומי דורה יוכל ליהנות מסגל מלא לקראת משחק גביע הטוטו של הקבוצה מחר (שבת, 20:00) נגד בני יהודה בבלומפילד.

במשחק הקודם נגד מכבי פתח תקווה נאלץ דורה לעלות בהרכב שכלל שחקני נוער שחוזקו בבלם הספרדי פאבלו בונדאה והקפטן תמיר בן עמי. כעת הוא יוכל להעמיד למבחן רציני את הזרים והישראלים החדשים שהובאו לקבוצה. מי שצפויים לערוך הופעת בכורה הם המגן חי בן לולו, הבלם יקיר שינה, הקשר גל לוי, החלוצים לירון דיאמנט ואופיר חיים, הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברה והרכש החדש ישן קרלוס צ'קאנה שנחת השבוע בישראל וחתם על חוזה לעונה נוספת במועדון.

בתוך כך ממשיכים בצוות המקצועי לחפש שחקני חיזוק, כאשר בימים האחרונים מנסים גורמים בכירים במועדון להאיץ את המגעים עם צמד הבולגרים, שחקני לבסקי סופיה, הבלם אלין טופוזאקוב והקשר דמיטאר טלקיסקי ששיתפו פעולה בהפועל תל אביב לפני שנתיים. ברמת גן מנסים להנחית את השניים בקבוצה ואם הדבר יעלה בידם מדובר בחיזוק משמעותי מאוד עבור המועדון. נכון לעכשיו השניים לא משוחררים מלבסקי סופיה אולם בהנהלת הקבוצה מאמינים שבסופו של דבר הם יגיעו ארצה וישחקו שוב במדים האדומים, הפעם של רמת גן.

בשבוע הבא צפויה ההתאחדות לכדורגל להודיע באופן רשמי על אישור עסקת הטיעון שבמסגרתה תואשם הפועל רמת גן בעבירות של חוזים כפולים ותיענש על כך בהפחתת ארבע נקודות בפתיחת ליגת העל.

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, פאבלו בונדיאה, יקיר שינה, תמיר בן עמי, אלי לוי, קלאודיו ריברו, גל לוי, ולדי רוזנפלד, לירון דיאמנט, אופיר חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully