וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואלד לינן פוטר מאולימפיאקוס

מרינאקיס לא בזבז זמן והודיע על פיטורי הגרמני: "נמנה מאמן טוב מאוד". האוהדים השליכו בקבוקים על השחקנים באתונה

אתונה בוערת. יותר נכון הצד האדום שלה. לא מחום מעיק או ממהומות עובדים ומצוקה כלכלית, אלא עקב הדחתה של אולימפיאקוס על ידי מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הפלייאוף. הקבוצה מפיראוס לא לקחה ברצינות רבה את הצהובים מתל אביב, השיגה ניצחון דחוק 1:2 (רק אחרי הרחקה של אלברט באנינג) במשחק הראשון וקרסה בבלומפילד (1:0). במועדון לא חיכו הרבה זמן ואשם ראשון כבר נמצא - המאמן הגרמני אוואלד לינן סיים רשמית את תפקידו.

שעות ספורות לאחר ההפסד החלו באולימפיאקוס להתכונן ליום שאחרי. הבעלים ונגליס מרינאקיס היה כה עצבני בסיום עד כדי כך שהוא אמר ללינן ולדיוגו, שהורחק בכרטיס אדום בתוספת הזמן של המשחק: "אל תחזרו לאתונה". השניים אמנם חזרו לאתונה והוזמנו לפגישה דחופה עם מרינאקיס. המאמן שמע על פיטוריו ואילו דיוגו יספוג עונש כבד. "בימים הקרובים נמנה מאמן טוב מאוד ונתקדם הלאה. המטרה שלנו היא עדיין אליפות", אמר מרינאקיס, שהעמיד בקיץ תקציב של כ-70 מיליון יורו.

המועמד הבכיר להחליפו הוא המאמן הספרדי ארנסטו ואלוורדה, שאימן בעבר את אספניול ו-ויאריאל. שם נוסף שעלה מלבד ואלוורדה, הוא של מאמן ריאל מדריד אשתקד, מנואל פלגריני. העיתונים ביוון לא נשארו, כמובן, אדישים לאור ההדחה. חלקם מדווחים כי הספרדי השיב בשלילה לגבי ההצעה לחזור לאתונה. ואלוורדה הוביל את האדומים מפיראוס לדאבל בעונת 2008/9 ועזב לאחר מכן לוויאריאל.

בעונה שעברה התחלפו שלושה מאמנים על הקווים של הקבוצה, כאשר האליפות נדדה לצד הירוק של העיר, לפנאתינייקוס. אם לא די בהדחת הראש, גם השוער הוותיק והקפטן, אנטוניוס ניקופולידיס, עלול לראות את עצמו מחוץ לשער. למרות הוצאות הרכש הגדולות, מרינאקיס צפוי להביא, מלבד קשר וחלוץ נוספים, שוער צעיר וחדש שיחליף את השוער בן ה-38.

אם לא די בכך, הרי שכ-300 מאוהדי הקבוצה הגיעו לשדה התעופה באתונה וחיכו לשחקנים. לא כדי לשבח אותם, כמובן. כאשר הקהל ראה את השחקנים יוצאים, הם החלו להשליך עליהם בקבוקים וחפצים ומהומה גדולה התפתחה במקום. השוטרים היוונים הגניבו את השחקנים דרך יציאה צדדית ומאובטחת בעקבות הבלגאן שהתחולל בשדה התעופה. האוהדים, כמו הבעלים ראו במאמן ובדיוגו, אשמים עיקריים לכישלון וקיללו אותם בעיקר.

עדכון ראשון: 6/8 8:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully