וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפסד נוסף לנבחרת הנשים מול בריטניה

נבחרת ישראל ערכה את משחק ההכנה האחרון שלה למוקדמות אליפות אירופה, ונוצחה 71:59. אלי רבי: "זה לא מבשר טובות"

נבחרת הנשים של ישראל סיימה הערב (חמישי) את טורניר ההכנה שלה לקראת פתיחת מוקדמות אליפות אירופה בשבוע הבא, כשהפסידה בפעם השנייה לבריטניה, 71:59. אחרי ניצחון במשחק הראשון מול הבריטיות והפסד בהארכה במשחק השני, הפעם הנבחרת לא נראתה טוב והשאירה מקום לדאגה לקראת המשחקים הרשמיים.

קטיה לויצקי שלטה בריבאונד ופתיחה וסייע לישראל להישאר צמודה ליריבה בפתיחה. אלא שהבריטיות ברחו במהלך הרבע השני ליתרון דו ספרתי, ורק נקודות של ליעד סואץ-קרני ולויצקי צימקו את התוצאה ל-35:28 במחצית. לאחר ההפסקה החלו הבריטיות לברוח ועלו כבר ליתרון של 16 נקודות, אבל סואץ-קרני צלפה שלשה עם הבאזר וצימקה ל-50:40. גם ברבע האחרון נשמר ההפרש באזור 10 הנקודות, כשמירב דורי (14 נקודות), שי דורון (12 ו-5 אסיסטים) ושירן צעירי הצליחו להביא את ישראל לרגע למשחק צמוד, אך לא יותר מכך.

בסיום המשחק אמר המאמן אלי רבי: "אם זו החזרה הגנרלית זה לא מבשר טובות, אבל אני רוצה להאמין שכאשר נגיע למשחקים הרשמיים נתעלה על עצמנו. כרגע אנחנו לא מצליחים לבצע פעולות פשוטות וההגנה שלנו לא מספיק אגרסיבית, אך זה לא מפתיע אותי. זה קורה בכל קמפיין. בריטניה נבחרת טובה מאוד שהקשתה עלינו ולא נתנה לנו לפתח את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully