וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האידיליה בין ספרד לברצלונה לא החזיקה מעמד

דל בוסקה זימן לנבחרת שבעה שחקנים משורות האלופה, כולל ואלדס, וייה וצ'אבי שנמצאים בחופשה. זוביזארטה: "זה לא הגיוני"

חגיגות הזכייה במונדיאל של ספרד והאידיליה עם ברצלונה החזיקו מעמד בקושי חודש, כשזימוניו הטריים של המאמן ויסנטה דל בוסקה לסגל הנבחרת עוררו את זעמם של ראשי אלופת ספרד ויצרו קרע בין המועדון לו היו מספר הנציגים הרב ביותר באלופת העולם, לבין הנבחרת.

דל בוסקה זימן למשחק הידידות בשבוע הבא מול מקסיקו שבעה שחקנים מהבלאוגרנה, ביניהם ויקטור ואלדס, צ'אבי ודויד וייה, שעדיין נמצאים בחופשה וטרם הצטרפו לאימוני קבוצתם, כשרק אנדרס אינייסטה נותר בחוץ. "זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה קוראים לשחקנים שעדיין בחופשה", אמר אנדוני זוביזארטה, שוער העבר של נבחרת ספרד וכיום המנהל המקצועי של ברצלונה. "אני מבין שהם חשובים לנבחרת, אבל לכולם ברור באיזה מצב גופני הם יגיעו. ההיגיון אומר כי הם לא יכולים לקחת חלק במסע כזה ולהידרש למאמץ מסוג זה כרגע".

משחק ההכנה הבינלאומי נופל שלושה ימים לפני משחק הסופר קאפ הספרדי הראשון של ברצלונה, אך דל בוסקה הבהיר כי זו לא סיבה מספיק טובה כדי לוותר על השחקנים שמהווים את בסיס הנבחרת שלו. אגב, מיריבתה של בארסה בסופר קאפ, סביליה, זומן רק חסוס נבאס. מי שעוד זומנו הם ברונו סוריאנו (ויאריאל - זימון בכורה), סנטי קאסורלה ונאצ'ו מונריאל. פרננדו טורס, פפה ריינה וראול אלביול הפצועים לא זומנו הפעם, כמו גם חאבי מרטינז שנשלח לסייע לנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully