וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדבאיור רוצה לעזוב את הסיטי

החלוץ הטוגולזי שכבש 14 שערים הצהיר: "מצטער לעזוב, אבל יודע שלא יהיו לי הרבה הזדמנויות. הייתי שמח לשחק ביובנטוס"

הקיץ המטורף שעובר על מנצ'סטר סיטי, שממשיכה לחפש אחר חיזוק, מביאה את המועדון למצב הבלתי נמנע שמספר שחקנים קיימים מרגישים כי מקומם כבר אינו כל כך בטוח. אחד מהם הוא עמנואל אדבאיור. החלוץ הטוגולזי הגיע אל הסיטי אחרי עונה טובה במדי ארסנל, בה רשם 15 שערים ב-28 משחקים, ובעונה שעברה במדי התכולים כבש 14 שערים בליגה, אלא שגם זה לא מספיק, במיוחד שבמנצ'סטר רוצים לראות את החלוץ האיטלקי, מריו באלוטלי מאינטר.

לאדבאיור זה הספיק. "אני מצטער מאוד לעזוב את הפרמיירליג", אמר החלוץ, "אבל באירופה ישנן ליגות חזקות אחרות. לפני זמן מה לא הייתי מקבל שום הצעה לעבור למועדון אחר. רציתי ללבוש את הגופייה של הסיטי ולרשום עונה טובה עוד יותר מהאחרונה, אבל אני יודע שלא יהיו לי הרבה הזדמנויות, כך שאני שוקל כמה שיותר הצעות שאני מקבל". אדבאיור אף חושף את אחת ההצעות: "יובנטוס למשל היא קבוצה גדולה שהייתי שמח מאוד לשחק בה".

בקבוצה שמכילה כבר עכשיו את קרלוס טבז, קרייג בלאמי, רוביניו ורוקה סנטה קרוז, וכששמו של אדין דזקו ממשיך לעלות כמועמד לקבוצה, ברור כי אדבאיור יודע על מה הוא מדבר. בסיטי עדיין לא הגיבו לדבריו של החלוץ הטוגולזי, אך בהחלט ייתכן שיסכימו בסופו של דבר לשחררו, במידה וההצעה שתתקבל תהיה גבוהה. אחרי הכל, צריך לשלם את החשבונות המטורפים של הקבוצה בדרך כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully