וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו בלאומית: איתות מכפר סבא

הקבוצה של תומר קשטן פתחה את בית ב' עם 0:2 על העולה החדשה, הפועל הרצליה. בית"ר ת"א/רמלה - בת ים 1:3

בשקט בשקט, מאחורי קבוצות ליגת העל ובאיחור של שבוע, גם נציגות הליגה הלאומית פתחו את עונת 2010/11. זו עדיין לא הליגה, אבל גם משחקי גביע הטוטו הם קרקע ראויה עבור המאמנים לבחון את הסגלים החדשים ולעשות הכנות אחרונות לקראת המחזור הראשון בליגה.

בית"ר תל אביב/רמלה - עירוני בת ים 1:3

כן, זו כבר לא רק בית"ר שמשון, גם רמלה הצטרפה. הקבוצה המאוחדת, אותה מאמן אריק גילרוביץ', לא התקשתה באצטדיון וינטר במסגרת בית ג' מול עירוני בת ים עמוסת הבעיות הכלכליות. גילרוביץ' פגש את הקבוצה אותה העלה ללאומית וכבר לאחר 10 דקות יכול היה להתרווח בנחת הודות לשערים של אבאי ארדני (7) ופיני מתנה (10) שקבעו 0:2 מהיר. מאור קנדיל בן ה-16.5 כבש את השלישי בדקה ה-32 לפני שקאנו, שחזר לקדנציה נוספת בישראל אחרי שעלה ליגה עם הכח עמידר, צימק לאורחים בדקה ה-50.

הפועל הרצליה - הפועל כפר סבא 2:0

העולה החדשה מליגה א' התייצבה לדרבי איזורי בין קבוצות עם שאיפות שונות. בעוד בהרצליה של בני טבק ישמחו לשרוד בליגה, בכפר סבא חושבים רק על עלייה לליגת העל. אחרי 60 דקות מאופסות, משה משען כבש לשערו הוא ויובל יעקובוביץ' הצעיר חתם בדקה ה-85 וסידר לתומר קשטן והירוקים פתיחה ברגל ימין.

סקציה נס ציונה - בני לוד 1:2

כמו כפר סבא, גם לנס ציונה יש יומרות אחרי עונה קודמת מוצלחת בה העפילה לפלייאוף העליון. הקבוצה של רפי כהן, שלא הפסידה במהלך משחקי ההכנה שלה, שמרה על מאזן מושלם. יוסי אסייאג כבש את השער הראשון לזכותה בדקה ה-12, כאשר שש דקות לאחר מכן היה זה הרכש החדש, אלנתן סלמי, שכבש את השער השני לנס ציונה בזכות פנדל מוצלח. אסף דיין כבש שער מצמק ללוד בתוספת הזמן של המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully