וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מכבי ת"א ניצחה את אולימפיאקוס 0:1

רוברטו קולאוטי כבש בדקה ה-42, והעלה את הצהובים לשלב המוקדמות האחרון לפני שלב הבתים, בזכות שער החוץ מיוון

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לשלב המוקדמות האחרון בליגה האירופית, אחרי שניצחה בבלומפילד את אולימפיאקוס היוונית 0:1 ומחקה את ההפסד 2:1 בפיראוס. רוברטו קולאוטי כבש בדקה ה-42 את שער הניצחון לצהובים, שצריכים לעבור עוד קבוצה אירופית אחת, ככל הנראה מהדרג הבכיר ביבשת, כדי לעלות לשלב הבתים של המפעל האירופי המשני.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
יחגגו בלילה, יצמדו לטלוויזיה בשישי בצהריים. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הוכיחה הערב בבלומפילד כי הניצחון על מכבי נתניה בגביע הטוטו לא היה מקרי, ולא העיד על רמה נמוכה של היריבה. הבטחון חזר לשחקנים של אבי נמני ויוסי מזרחי, וזה בא לידי ביטוי מצוין על המגרש, במיוחד במחצית הראשונה. 45 הדקות הראשונות היו בסימן של שליטה צהובה מוחלטת, כאשר התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר בקלות אם לא החמצה גדולה של שרן ייני. למזלם של הצהובים, הם החתימו הקיץ חלוץ בשם רוברטו קולאוטי, שיודע קצת יותר טוב איך להתמודד עם כדורים בקרבת השער. בסופו של דבר, קולאוטי כבש ממצב דומה את השער היחיד במשחק, וסידר לו ולחבריו טיסה נוספת לאירופה בחודש הקרוב.

ההגרלה שתתקיים ביום שישי (14:30, ספורט2) תספר לנו לאן בדיוק יסעו הצהובים, וככל הנראה המשימה הבאה תהיה קשה בהרבה. בכל מקרה, מה שבטוח הוא שהכשלון של היוונים בערב הזה הרבה יותר גדול מההישג של מכבי תל אביב. אולימפיאקוס הגדולה גמרה את העונה האירופית עוד לפני שהחלה, ומכבי תל אביב קרובה התמודדות אחת להופעה בשלב הבתים, מה שיכול לסדר למועדון המשתקם הכנסה כספית לא רעה בכלל בעונה הקרובה. התסכול של אולימפיאקוס בא לידי ביטוי בתוספת הזמן, כשדיוגו חשש כנראה לבזבוז זמן של לירן שטראובר, התקרב אליו והלם בו באגרופו. שחקנה של אולימפיאקוס הורחק מיד, ושטראובר הרוויח בסופו של דבר עוד כמה שניות.

אבי נמני ויוסי מזרחי יכולים להיות מרוצים בסך הכל, למרות שאולימפיאקוס הייתה עדיפה מעט במחצית השניה ומסוכנת בעיקר במאני טיים. אחרי הכל היוונים היו זקוקים לשער אחד בלבד כדי לשנות את התסריט של הערב הזה ולסיים את העונה האירופית של מכבי. האריס מדוניאנין לא כבש הפעם לשם שינוי, אבל השפיע מאוד על הלך הרוח במחצית השניה, מאור בוזגלו נכנס כמחליף בדקה ה-69, והיה קרוב לבישול בתוספת הזמן במה שהסתיים כנבדל והחמצה מוזרה של מחליף נוסף, יובל אבידור. אם המטרה של הקבוצה הזאת היא באמת לעלות לשלב הבתים, היא ככל הנראה תצטרך להגיע לאחוז קצת יותר גבוה של ניצול מצבים במשחקים הקרובים.

מהלך המשחק

דקה 5 - שרן ייני הצליח להגיע לכדור שנע לאורך קו ה-16, אבל בעט רע מאוד לכיוונו של ניקופלידיס.

דקה 9 - קלמי סבן הגיע למצב בעיטה מזווית קשה בצדה הימני של הרחבה, סבן בעט לכיוון השער אבל השוער היווני עצר.

דקה 21 - מכבי תל אביב זכתה בכדור חופשי מימין אחרי שניקופולידיס יצא עם הכדור מהרחבה. מדוניאנין מסר למרכז לכיוונו של קלמי סבן, שבעט לתוך הערבובייה ברחבה.

דקה 30 - האריס מדוניאנין השתלט על כדור במרחק של 30 מטרים שמאלית מהשער ובעט חזק, ניקופולידיס הדף ושמט, אבל ההגנה היוונית הצילה את המצב.

דקה 34 - התקפה נהדרת של מכבי תל אביב הסתיימה בהרמה של גפני מצד ימין לשרן ייני שחיכה בתוך הרחבה ונגח מקרוב החוצה.

דקה 42 - שער! כדור ופשי לזכותה של מכבי תל אביב נהדף ברחבה, אבל הגיע לאחר מכן לרגליו של יואב זיו, שקלט אותו על קו השער והרים נהדר לרוברטו קולאוטי, שנגח מקרוב פנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 53 - הזדמנות מסוכנת ראשונה ליוונים במשחק כאשר כדור רוחב הגיע לכיוונו של מארסקה, שנגח מקרוב החוצה.

דקה 64 - עדו מצב מסוכן לאולימפיאקוס כשדודו עלה לנגיחה מכדור קרן, אלא שלירן שטראובר הציל את מכבי הפעם.

דקה 72 - דודו שוב המתין להגבהה ברחבה. הכדור הגיע לכיוונו, אלא שהפעם לירן שטראובר יצא מצוין ואגרף החוצה.

דקה 90 - דיוגו מאולימפיאקוס מזהה בזבוז זמן של לירן שטראובר, מתקרב אליו והולם בו באיגרוף. השופט שולף לעברו מייד כרטיס אדום.


הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, רוני גפני, יואב זיו (דור מלול, 86), ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, האריס מדוניאנין, ברק יצחקי (יובל אבידור, 80), רוברטו קולאוטי (מאור בוזגלו, 69).

הרכב אולימפיאקוס: אנטוניוס ניקופולידיס, פרנסואה מודסטו (וסיליס טורוסידיס, 46), אולוף מלברג, אברם פפאדופולוס, חוסה הולבאס, דודו, אנצו מארסקה (קוסטאס מיטרוגלו, 71), דניס רומדאל, ג'וואד זאירי (אריאל איבגסה, 58), אוסקר, דיוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully