וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצלינה: "הפועל ת"א משתמשת בנו כשק החבטות"

מנכ"ל החברה היכלי הספורט ניר פרצלינה טוען שבלומפילד יוכל לארח משחקים בליגת האלופות: "יש הרבה שיקולים כלכליים"

ניר פרצלינה, מנכ"ל החברה היכלי הספורט, טוען שהפועל תל אביב מאשימה את עיריית תל אביב שלא בצדק בכך שאיצטדיון בלומפילד לא כשיר לארח משחקים בליגת האלופות.

"איצטדיון בלומפילד יכול לארח את המשחקים, אבל הוא דורש מספר התאמות לסטנדרטים של ליגת האלופות. אבל גם אם הם ירצו לארח את המשחקים ברמת גן, גם שם הם יהיו חייבים לעשות התאמות", אמר היום (חמישי) פרצלינה ב"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "הם יהיו חייבים לבנות אוהל תקשורת, בדיוק כפי שעשו מכבי תל אביב ומכבי חיפה כשהן שיחקו במפעל. אנחנו, בתור חברה עירונית, אמרנו להם לקחת את העלויות עליהם. מדובר במפעל שממנו הם ירוויחו עשרות מיליוני שקלים. העלויות של ההתאמות יהיו 400 אלף שקל בלבד. אני לא רואה סיבה למה עיריית ת"א צריכה לשים את הכסף".

פרצלינה טוען כי העירייה היא שק החבטות של הפועל, ורומז שנוח לקבוצה להאשים את העירייה. "יש פה גם שיקול כלכלי", מזכיר פרצלינה, "בסופו של דבר, הפועל יוכלו למכור רק עשרת אלפים כרטיסים אם הם ישחקו בבלומפילד. אם נותנים 2,000 כרטיסים לאופ"א, וצריך לשמור גם לאורחים כרטיסים, זה לא משאיר להפועל הרבה מקום. זה גם שיקול של קבוצה. נוח להם להפוך אותנו לשק החבטות, ולא בצדק".

יו"ר הפועל ת"א אמיר לובין אמר בתגובה: "אני רוצה להבהיר: הייתה כבר התכתבות עם העירייה, וביקשנו כבר לארח את המשחקים בבלומפילד. פתאום הם התחילו לדאוג לקהל שלנו? זה גם לא נכון שאופ"א דורשת 2,000 כרטיסים, זה רק כמה מאות. לגבי שק החבטות, האם עיריית ירושלים או חיפה הופכת לשק חבטות? צריך לראות מה גרם למצב כזה, ולמה זה לא קורה במקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully