וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "דומנק גרם לי להיגעל מכדורגל"

החלוץ ממשיך לתקוף את מאמן צרפת לשעבר: "הוא צריך להתבייש". בלאן לא פוסל חזרה של אנלקה, אך זימן סגל חדש לגמרי

ניקולא אנלקה ממשיך לתקוף את ריימונד דומנק. החלוץ הצרפתי, שהצית את כל המהומה סביב נבחרת הטריקולור במונדיאל כשנזרק מהטורניר לאחר שקילל את מאמנו, טוען שדומנק גרם לו לשנוא כדורגל.

"החלטתי לעזוב את הנבחרת עוד לפני המונדיאל, במשחק הכנה נגד טוניסיה", מספר אנלקה, "בשלב הזה כבר נמאס לי לשחק בצורה הזאת, אבל אז שלושה שחקנים ותיקים ביקשו ממני להישאר בסגל. בסוף נשארתי, אבל זאת הייתה טעות.

"החרטה הגדולה ביותר שלי, היא שלא הצלחתי לשנות את העמדה שלי במגרש. אם המאמן חיפש שחקן שיהיה ברחבה, הוא לא היה צריך לבחור בי. הוא טעה בבחירה הזו, ואני הראשון להודות בזה. במהלך ההכנות המשחקים שלי היו די בינוניים, אם לא קטסטרופליים. במונדיאל עצמו כבר לא הייתי אני. דומנק הצליח לגרום לי להיגעל מכדורגל.

"זה המאמן שצריך להתבייש בעצמו, על זה שלעיני כל העולם סירב לללחוץ ידיים למאמן דרום אפריקה. ועוד אחרי זה אומרים לי שלי אין כבוד? אין לי כבוד לקמיקזות. אם הוא רצה להרוג את עצמו, הוא היה צריך לעשות את זה בעצמו, לא בעזרתנו".

בינתיים, המאמן החדש לורן בלאן חשף את הסגל שלו לקראת משחק הידידות הקרוב מול בלארוס. כמובטח, בלאן השאיר בחוץ את כל 23 השובתים מהמונדיאל המביך, אך הודיע כי מהסגל הניסיוני הנוכחי ישרדו בין שחקן אחד לשישה לקראת המשחק הרשמי הראשון בספטמבר.

בלאן לא פסל חזרה של אנלקה בהמשך, אך בסגל הראשוני שלו הציג 15 שחקנים שטרם ערכו הופעה אחת במדי הטריקולור, ביניהם ז'רמי מנז מרומא ויוהאן קבאיי מליל. מי שחזרו לסגל הם פיליפ מקסס, לסאנה דיארה, סמיר נאסרי, קרים בנזמה וחאתם בן ארפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully