וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "לא רציתי לראות את מראדונה עוזב"

כוכב ברצלונה התייחס לאי הארכת החוזה של המאמן שלו בנבחרת ארגנטינה, ואמר: "תמיד חשבתי שהוא יכול להישאר"

בהופעה הפומבית הראשונה שלו מאז שדייגו מראדונה הודיע כי הוא עוזב את נבחרת ארגנטינה, לאונל מסי מספר כי הוא מאוכזב מההחלטה שמראדונה לא ימשיך לאמן את הנבחרת. כוכבה של ברצלונה הביע תמיכה במראדונה, שלא האריך את החוזה, אבל מבין שיש להסתכל קדימה.

"כמובן שלא רציתי לראות אותו עוזב", אמר מסי במסיבת עיתונאים בבייג'ינג במסגרת ההכנה של ברצלונה שם לקראת משחק האימון שיערכו הקטלאנים נגד האלופה הסינית בייג'ינג גואן. "תמיד חשבתי שהוא יכול להישאר, אבל יש הרבה דברים בכדורגל שאי אפשר לחזות", הוסיף מסי. "עכשיו אנחנו רחוקים ארבע שנים מטורניר הגביע העולמי הבא ואנחנו צריכים לעשות עבודה טובה כדי להתכונן".

מאמנו של מסי בבארסה, פפ גווארדיולה, סיפר שהוא מצפה שמסי ישחק נגד בייג'ינג. במשחק האחרון של אלופת ספרד, שיחק הכוכב 17 דקות והספיק להבקיע שני שערים ב-2:5 על כוכבי דרום קוריאה. ברצלונה תחסר במסע באסיה את כוכבי הנבחרת אנדרס אינייסטה, צ'אבי, דויד וייה וקרלס פויול.

רוביניו לא מתגעגע

רוביניו סיים הלילה בצורה מוצלחת את ההשאלה שלו בסנטוס, כשהקבוצה זכתה ב"קופה ברזיל", אחרי שהשלימה ניצחון על ויטוריה. אומנם סנטוס נוצחה 2:1, אבל ניצחון 0:2 מהמשחק הראשון הבטיח לה את הגביע המתוק, שכולל קבוצות מכל רחבי המדינה בשיטת הנוקאאוט.

"הלב שלי כאן בסנטוס, ואני מאוד רוצה להמשיך", אמר רוביניו, שמסיים שישה חודשים די מוצלחים בסנטוס, לפני שהוא חוזר לכפור של מנצ'סטר, "סנטוס הביאה הרבה שמחה לחיי, רוצה להישאר פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully