וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשלת סין תרכוש את ליברפול?

דיווחים באנגליה טוענים כי הקרן הסינית הממשלתית עומדת מאחורי הרוכש הואנג. אנצ'לוטי: "צ'לסי לא מוכנה לפתיחת העונה"

האם ממשלת סין מעורבת ברכישת ליברפול? התקשורת האנגלית מדווחת הבוקר (חמישי) כי הקרן הסינית הממשלתית מכרה בימים האחרונים מניות בשווי של 351.4 מיליון ליש"ט, סכום השווה בדיוק לחובות של המועדון. על פי הדיווחים, הסכום גויס על מנת לרכוש את הקבוצה.

כזכור, איש העסקים הסיני קני הואנג הצהיר על רצונו לרכוש את ליברפול, וגייס בימים האחרונים את הסכומים על מנת לבצע את העסקה. עכשיו מתברר כי הואנג רק מייצג את הקרן הממשלתית של סין, שמתכננת תוכנית השקעות גדולה בכל רחבי העולם. ליברפול היא רק אחת מההשקעות הפוטנציאליות של הממשלה הסינית.

ליברפול שקועה בחובות אדירים ומועמדת למכירה, ואכן צפויה לעבור לידיים חדשות בקרוב. בתקשורת האנגלית אף נטען כי הודעת ההישארות של פרננדו טורס היא חלק מניסיון גיוס הרוכשים, והייתה תנאי מצד הסינים. מלבד לסיני, הוזכר גם רוכש סורי פוטנציאלי.

בלי קשר, כריסטיאן פולסן, שחקנה של יובנטוס, מתקרב לליברפול. רוי הודג'סון אישר שהקבוצה שלו קרובה להחתים את הדני, מה שאמור לסלול את עזיבתו של חבייאר מסצ'ראנו. על פי הדיווח ב'מירור', ליברפול סיכמה עקרונית על תשלום של שישה מיליון ליש"ט ליובנטוס, כאשר המגעים עוברים כעת לעסוק בתנאיו של השחקן. "פולסן הוא מטרה לגיטימית אם ההעברה תצא לפועל", אמר הודג'סון. "הוא שחקן שאני מכיר היטב. אני עוקב אחריו מקרוב כבר זמן רב. אם אוכל להעביר אותו מיובנטוס תמורת סכום הגיוני, הוא יהיה תוספת משמעותית לסגל שלנו".

אנצ'לוטי מרגיש שזה עדיין לא זה

מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, סיפר בראיון ל'סאן' שקבוצתו עדיין לא מוכנה לפתיחת העונה ואחרי ההפסד השלישי ברציפות 2:1 להמבורג, האיטלקי מרגיש שיש לא מעט בעיות בקבוצה מבחינת כשירות ובעיות בהגנה.

במרכז הבעיות עומדת, לדעתו, העובדה שכוכבי המונדיאל עדיין לא מוכנים למשחק הראשון שייערך ב-14 לחודש נגד ווסט ברומיץ'. "חלק מהשחקנים נמצאים במצב טוב אבל אחרים צריכים יותר זמן", אמר אנצ'לוטי. "עשרת השחקנים שרק חזרו אלינו ב-26 ביולי זקוקים לעוד שבועיים של עבודה. אחרי שמונה ימים של אימונים, זה בלתי אפשרי להיות כשירים".

על התוצאות במשחקי ההכנה, שמאכזבות אותו, אמר האיטלקי: "כולנו מאוכזבים מכיוון שהפסדנו בשלושה משחקים רצופים כך שזו לא פתיחה טובה עבורנו. עכשיו אנחנו צריכים לקוות שנוכל לחזור עם ניצחון נגד מנצ'סטר יונייטד במגן הצדקה ביום ראשון".

אחרי ההפסדים לאייאקס ואיינטרכט פרנקפורט, נכנעה הפעם צ'לסי לשערים של מלאדן פטריץ' וסון הסיני במחצית השנייה נגד המבורג. פרנק למפארד הוא זה שהעלה את האלופה האנגלית ליתרון. "בעבר ההגנה נתנה לנו המון ביטחון, אבל עכשיו אנחנו מאבדים מהריכוז", הסביר אנצ'לוטי.

"עשינו טעויות ועכשיו אנחנו צריכים להראות יותר אופי, אבל אפילו אם חלק מהשחקנים שלנו לא כשיר, עדיין יש להם נוכחות על המגרש", הוסיף המאמן. "אולי זה לא כל כך חשוב שלמפארד וטרי יהיו ב-100 אחוז כשירות בפתיחת העונה מכיוון שיש להם נוכחות והם ישתפרו. הם פשוט צריכים עוד זמן לשחק".

* ארסנל דורשת מססק פברגאס לצאת בהצהרה פומבית לגבי המחויבות שלו לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully