וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "ההיעדרות של קאקה לא תהיה דרמה"

מאמן ריאל לא מודאג מפציעתו של הברזילאי, שצפוי להיעדר בין שלושה לארבעה חודשים. הבלאנקוס ניצחו 2:3 את אמריקה

בריאל מדריד מודאגים ממצבו הבריאותי של קאקה הברזילאי, והלילה הכוכב עזב את מחנה האימון של הקבוצה וטס לבלגיה. קאקה, שגם ככה נסובו שמועות לגבי מעמדו בקבוצה, סובל מכאבים בברך, מה שיאלץ אותו לעבור ניתוח כשההערכה מדברת על כך שהוא ייעדר בין שלושה לארבעה חודשים.

מאמן ריאל ז'וזה מוריניו הביע את תסכולו מהפציעה של הכוכב הברזילאי. "הוא שחקן שזוכה להרבה כבוד והערכה מכל חבריו בקבוצה ומאוד מוכשר. אנחנו רוצים שהוא יהיה כשיר ב-100 אחוז ושיהיה מאושר. אם נצטרך לאבד אותו לתקופה מסוימת, זו לא תהיה דרמה. יש לנו שחקנים אחרים, אף על פי שהוא אחד השחקנים הטובים בעולם".

ריאל מדריד ניצלה הלילה (חמישי) מתוצאה מביכה במשחק הראשון שלה תחת ז'וזה מוריניו, כשניצחה 2:3 אמריקה המקסיקנית במשחק הכנה שנערך בסן פרנסיסקו. שער ניצחון של כריסטיאנו רונאלדו, מי אם לא הוא, בדקה ה-82 העניק לריאל את הניצחון.

מוריניו ביצע שבעה חילופים במחצית, כשבחצי הראשון מי שבלטו בשורות הבלאנקוס היו קרים בנזמה והחלוץ הצעיר סרחיו קנאלס. קנאלס כבש ראשון בדקה ה-34, אחרי מבצע מצוין בין בנזמה לרונאלדו, כשהצרפתי הותיר לחלוץ לכבוש מקרוב. המקסיקנים ביצעו מהפך בזכות שערים של אסקדה(53) וסאנצ'ז (61) אחרי שגיאות בהגנה, אבל המחליף היגואין השווה בדקה ה-63 אחרי בישול של רונאלדו. הפורטוגלי, כאמור, חתם את התוצאה בבעיטה חזקה. ריאל פתחה עם ההרכב הבא: דודק, חואנפראן, פפה, גראי, מרסלו, גאגו, לאס, פדרו לאון, רונאלדו, קנאלס ובנזמה.

עדכון ראשון: 8:33
עדכון אחרון: 15:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully