וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: גלאטסראיי טיילה

הטורקים הביסו 1:5 בחוץ את OFK בלגרד ועלו לשלב הבא, כמו בשיקטאש שניצחה 0:3 את פלזן. ניצחונות גם ליובה וליברפול

מלבד משחקיהן של מכבי תל אביב ומכבי חיפה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, נערכים היום (חמישי) ברחבי היבשת משחקים רבים שמתוכם תצאנה העולות לשלב הפלייאוף, רגע לפני המעבר לבתים. בזמן שמרבית הפייבוריטיות עושות את העבודה בקלות, עיקר העניין היה אמור להיות במשחקי הטורקיות, אלא שגלאטסראיי חשבה אחרת ודרסה 1:5 בחוץ את OFK בלגרד ו-3:7 בסיכום שני המפגשים. גם בשיקטאש עלתה עם 0:3 על פלזן.

אוהדי גלאטסראיי ודאי נלחצו לאחר שהקבוצה שלהם איבדה יתרון 0:2 בשבוע שעבר וסיימה ב-2:2 בבית מול OFK בלגרד. אך כנראה שהטורקים פשוט שמרו את כל התחמושת לגומלין. היום הם דרסו 1:5 את הסרבים משערים של מוסטפה סארפ בדקה ה-12, הארי קיוול בדקה ה-22 ו-57 בפנדל, ארדה טוראן בדקה ה-71 ומחמט באטדל בדקה ה-81. דנילו ניקוליץ' צימק זמנית בדקה ה-32, ולאחר מכן הורחק בדקה ה-57.

בשיקטאש צלחה אף היא את המוקש בדמות פלזן הצ'כית, כשהשכיחה את ה-1:1 מהמשחק הראשון עם ניצחון משכנע 0:3. גוטי אמנם לא שיחק, אבל הרכש ריקרדו קווארסמה הזכיר את הכישרון (39) וגם מתיאס דלגאדו (57) ופיליפ הולושקו (71) כבשו.

במודנה, עם יתרון מבטיח של 0:2 ממשחק החוץ, ההרכב הראשון של יובנטוס הסתפק ב-0:1 קטן על שמרוק רוברס, אותה קבוצה אירית שהדיחה את בני יהודה בסיבוב הקודם. אלסנדרו דל פיירו, מי אם לא הוא, מנע תיקו מביך עם שער ניצחון בדקה ה-74.

הפתעה גדולה הייתה בצרפת, שם גיור ההונגרית מחקה את ההפסד הביתי כשגברה 0:1 על מונפלייה משער של ואלנטין באביץ' (40), שרדה 75 דקות (כולל הארכה) ב-10 שחקנים וכפתה פנדלים על הקבוצה של רנה ז'יראר. בדו קרב מהנקודה הלבנה הושלמה הסנסציה, כשגיור ניצלה החטאות של סולימאן קמארה ומרקו אסטרדה כדי לנצח 3:4 ולהעפיל לפלייאוף.

ליברפול, שהשיגה 0:2 במקדוניה מול רבוטניצקי מצמד של דויד נג'וג בשבוע שעבר, חזרה על התוצאה גם באנפילד. ג'ו קול ערך בכורה בהרכב לעיני הקהל הביתי, ונג'וג המשיך להרשית עם שער בדקה ה-22. סטיבן ג'רארד הכפיל את התוצאה בפנדל בדקה ה-40 וגם ליברפול בשלב הבא

אליניב ברדה ישב על הספסל, כשגנק שוב גברה על אינטר טורקו הפינית עם 2:3 בבית, אחרי 1:5 בשבוע שעבר. מרווין אוגונג'ימי (24), דניאל טוז'ר (80 בפנדל) וסטין הויסחמס (85) הבקיעו לזכות הבלגים.

אפולון לימסול הקפריסאית, ללא ברוך דגו, ניצחה אמנם 1:2 את סיבר נובוסיבירסק, אך הודחה בגלל שערי חוץ, אחרי 0:1 לרוסים במשחק הראשון. לעומתה, אנורתוזיס פמגוסטה העפילה לשלב הבא עם ניצחון 1:3 על סרקל ברוז' הבלגית (2:3 בסיכום). גיבור הערב היה החלוץ בעל השם המחייב, קאפו, שהבקיע שלושער, כולל השער המכריע בדקה ה-87.

משחקים בולטים נוספים:

שטוטגרט - מולדה 2:2 (4:5 בסיכום)

היידוק ספליט - דינמו בוקרשט 0:3 (3:4 בסיכום)

גטבורג - אלקמאר 0:1 (2:1 בסיכום)

באניק אוסטרבה - דנייפרו 2:1 (3:1 בסיכום)

לוצרן - אוטרכט 3:1 (4:1 בסיכום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully