וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל לקרר שמפניות?

לכולן יש יתרונות גדולים, אבל גם חסרונות בולטים. חמש היריבות האפשריות של הפועל ת"א והסיבות מדוע היא תנצח אותן, או למה תפסיד

רד בול זלצבורג

למה הפועל תל אביב תעבור:

לכל קבוצה יש את הכבשה השחורה שלה, לכל נבחרת יש את היריבה החלשה ממנה על הנייר, אבל שעושה לה צרות בצורה קבועה. כשבאוסטריה שומעים על הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, עוברים שם לכוננות ספיגה. זו לא רק ראפיד וינה, שהושפלה בשנה שעברה, אלא גם העובדה שבשתי הפעמים שהיא עלתה לליגת האלופות, מכבי חיפה עברה את שטורם גראץ ואת רד בול. וכמובן שלא נשכח את ס.וו ריד וקארנטן, שבעצמן חטפו מהירוקים והאדומים ואת החמיישיה של נבחרת ישראל נגד מקבילתה האוסטרית באצטדיון רמת גן.

למה הפועל תל אביב לא תעבור:

רד בול זלצבורג של הקיץ הנוכחי היא לא אותה רד בול זלצבורג שפגשה את מכבי חיפה, כשהוב סטיבנס עוד למד את השחקנים שלו והם היו בתהליך היכרות איתו. כשהיא התחילה להתחבר ולהתרגל להולנדי בעונה שעברה, היא ניצחה פעמיים את לאציו, פעמיים את ויאריאל ופעמיים את לבסקי סופיה בליגה האירופית. דויד מנדס דה סילבה, שהגיע אליה בקיץ, הוא שחקן שבישראל יכולים רק לחלום עליו, סומן צ'וי ודושאן סבנטו עשויים מחומר של שחקני עונה בליגת העל שלנו והרשימה נמשכת עד שמגיעים לשוער הבינוני אדי גוסטפסון. מבין כל היריבות האפשריות של הדאבליסטית הישראלית, לזלצבורג יש את הסגל האיכותי ביותר ביחד עם רוזנבורג, סגל עמוק וטוב בהרבה מזה שעומד לרשותו של אלי גוטמן.

רוזנבורג

למה הפועל תל אביב תעבור:

אם יש קבוצה ישראלית שהוכיחה שהקלישאה על הסקנדינביות הבלתי עבירות היא מוטעית, זו הפועל תל אביב. 12 שנים עברו מאז ההדחה הנשכחת נגד סטרומגודסט הנורבגית וכוכבה ג'וסטין פלו, ובשני המפגשים הבודדים נגד יריבות סקנדינביות, היא עברה את א.י.ק סולנה וגטבורג. על פניו שתיהן היו טובות ממנה, אבל גילו יריבה שעולה עליהם לא רק מבחינה טכנית, אלא גם מבחינה טקטית.

למה הפועל תל אביב לא תעבור:

אם אלי גוטמן אמר אחרי ההפסד לאקטובה ש"הפועל תל אביב רגילה למצבים הללו באירופה", מה יגידו ברוזנבורג? 11 פעמים ביקרה הקבוצה הנורבגית בשלב הבתים של ליגת האלופות, כמעט פי ארבע מההופעות של כל הישראליות יחדיו, וקבוצות כמו ליון, פורטו ואחרות, מוכיחות מדי שנה שבמפעל הקבוצות היוקרתי בעולם, למסורת יש חלק חשוב לא פחות מאשר לכישרון וליכולת. תוסיפו לזה סגל טוב מזה של האדומים.

פרטיזן בלגרד

למה הפועל תל אביב תעבור:

כי למרות שלפרטיזן סגל עמוס בכישרון, לוינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, אביחי ידין, גילי ורמוט, איתי שכטר ובן סהר, בטוח יש מקום בהרכב שלה ובסך הכל הסגל האדום לא נופל מזה של הקבוצה הסרבית.


למה הפועל תל אביב לא תעבור:

בניגוד לקבוצות הסרביות הצעירות בדרך כלל, לפרטיזן יש סגל מלא בשחקנים מנוסים ומצטיינים. הקפטן מלאדן קרסטאיץ' אמנם כבר בן 36, אבל מביא למרכז הרחבה תשע שנים בוורדר ברמן ובשאלקה, סשה איליץ' שיחק בסלטה ויגו, גלאטסראיי, ורד בול זלצבורג, מילאן סמיליאניץ' הושאל לקבוצה אחרי שלוש עונות בספרד ואיביצ'ה אילייב המוכר חזר לסרביה אחרי שש שנים באיטליה, יוון גרמניה, וגם ישראל. אם בעבר לקבוצות הסרביות היה הרבה כישרון, אבל מעט ניסיון, היום לפרטיזן כבר יש הכל.

ז'ילינה

למה הפועל תל אביב תעבור:

את סנטה קולומה כל אוהד כדורגל ישראלי זוכר, אבל הזיכרון של ז'ילינה שייך בעיקר לשני מחנות אוהדים. זה של מכבי תל אביב, שהפסידה לה ופיספסה הזדמנות לפגוש את צ'לסי ב-2003/4 וזה של הפועל תל אביב - כי מכבי תל אביב הפסידה לה. אם האדומים לא יכולים לחכות ליום בו הם יפגשו את סנטה קולומה כדי לתת לה בראש ולעשות את מה שהצהובים לא הצליחו, הם יסתפקו גם בז'ילינה.

למה הפועל תל אביב לא תעבור:

מי מכם הכיר את קמיל קופונק לפני שהוא כבש שער ניצחון על איטליה במונדיאל? כמה מכם שמעו על קורנל סלאטה לפני שהוא שותף בשני משחקים בטורניר בדרום אפריקה? שניהם שיחקו בעונה החולפת בליגה הסלובקית ואפילו לא בקבוצה שזכתה באליפות. בז'ילינה כל אחד יכול להיות הקמיל קופונק הבא, כשרונות ספורטיביים הרי לא חסרים שם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שריף טיראספול

למה הפועל תל אביב תעבור:

בעוד האדומים הנחיתו לא מזמן בהשאלה חלוץ מהליגה הספרדית הראשונה, החוד המולדובי מובל על ידי החלוץ האנונימי ג'ימי, שהגיע אליה עם עבר בסלובקיה ובליגות השנייה והשלישית בברזיל. וזו רק דוגמה אחת מיני רבות שמסבירה כמה הפועל תל אביב הרבה יותר טובה משריף על הנייר וגם על הדשא. אבל האלמנט החשוב ביותר הוא לא בהשוואה בין הסגלים, אלא בתקווה של האדומים שהם הצליחו ללמוד את לקחי המפגש הכפול עם אקטובה.

למה הפועל תל אביב לא תעבור:

עם 10 אליפויות רצופות, שריף כבר מזמן לא סופרת את הליגה המקומית. את היכולת שלה היא מודדת לפי המפעלים היבשתיים. מקבוצה שפעם ספגה רביעיות מאנדרלכט וגראצר האוסטרית, היא הפכה למי שהערימה קשיים גדולים בשנים האחרונות על קבוצות כספרטק מוסקבה וספרטה פראג. בעונה שעברה היא כבר עברה את סלביה פראג במוקדמות הצ'מפיונס ואחרי שנשרה מאוחר יותר לשלב הבתים של הליגה האירופית, היא כפתה שתי תוצאות תיקו על סטיאווה בוקרשט וניצחה את טוונטה ההולנדית. השנה היא כבר חלפה על פני דינמו זאגרב העדיפה, אז למה שלא תמשיך בהדרגה את ההתקדמות גם על חשבון הפועל תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully