וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לרבע הגמר בסן דייגו

הישראלית ניצחה 5:7, 4:6 את ירוסלבה שבדובה הקזחית (32 בעולם) ומחכה בסיבוב הבא לרדוונסקה, שניצחה את סאפינה

שחר פאר ממשיכה להרשים בטורניר סן דייגו (סך פרסים: 700 אלף דולר) והיום (רביעי) עלתה לרבע הגמר לאחר ניצחון 5:7, 4:6 על ירוסלבה שבדובה הקזחית, המדורגת 32 בעולם. הישראלית (17 בעולם) הזדקקה לשעה ו-43 דקות במשחק מוזר בו נרשמו לא פחות מ-14! שבירות כדי לרשום ניצחון שני ביומיים, לאחר שאתמול ניצחה את אנה איבנוביץ'. פאר, לה זה טורניר המגרשים הקשים השני בעונה הנוכחית בארצות הברית, הבטיחה לעצמה 16 אלף דולר ו-120 נקודות דירוג.

ברבע הגמר תפגוש פאר את אגניישקה רדוונסקה הפולניה, שניצחה 1:6, 3:6 את דינארה סאפינה הרוסיה. לפאר יש מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד מול רדוונסקה, כשהמפגש האחרון בין השתיים התרחש בטורניר שטוטגרט לפני כמה חודשים ובו ניצחה הישראלית 3:6, 7:6, 2:6..

פאר פתחה מצוין והצליחה לעלות ל-0:2, תוך שהיא מצליחה להיחלץ מנקודת שבירה במשחקון הראשון. שבדובה לא אמרה נואש, שברה פעמיים בחזרה ועלתה ל-2:3. פאר ענתה בשבירה משל עצמה ואיזנה ל-3:3, אלא ששבדובה שברה בחזרה ועלתה שוב ליתרון, הפעם 3:4 אחרי לא פחות מחמש שבירות בשבעת המשחקונים הראשונים.

המשחק המוזר המשיך כשהשתיים שברו שוב אחת את השנייה ושבדובה עלתה ל-4:5. במשחקון הבא, ניחשתם כבר לבד, פאר שברה ואיזנה ל-5:5. לאחר מכן נרשמה "סנסציה" כשהישראלית הצליחה לשמור על ההגשה שלה ועלתה ל-5:6, ולאחר מכן לשבור שוב את ההגשות של שבדובה ולנצח במערכה הראשונה 5:7.

המערכה השנייה נפתחה דווקא בכך ששתי הטניסאיות שמרו על חבטות ההגשה שלהן, עד ששבדובה שברה במשחקון החמישי ועלתה ל-2:3. פאר הגיבה בשתי שבירות משלה ושמרה על ההגשות בדרך ל-3:5. לאחר מכן נשברה פאר ושבדובה צימקה ל-4:5, אך הישראלית השיבה בעוד שבירה וניצחה 4:6 במערכה השנייה ו-5:7, 4:6 במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully