וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: איטליה הפסידה ללטביה

נבחרתו של פיאנג'יאני ממשיכה לצלול, וספגה הפסד שני, הפעם 69:68 בלטביה. מונטנגרו התקשתה אך ניצחה את פינלנד 60:74

בזמן ששחקני נבחרת ישראל ניצלו הערב (חמישי) את החופש שלהם מבית א' במוקדמות אליפות אירופה בכדורסל כדי להמשיך בהכנות לקראת המשחק מול לטביה ביום ראשון, שאר הנבחרת בבית הישראלי נאבקו ביניהן. איטליה, שהפסידה את המשחק הראשון בקמפיין שלה מול ישראל בבארי, שוב איכזבה, וספגה הפסד שני קריטי, הפעם 69:68 מול לטביה בחוץ, הפסד שפוגע מאוד בסיכוייהם לזכות במקום הראשון בבית. לטביה לעומת זאת, מגיעה למשחק ביום ראשון מול ישראל עם הרבה ביטחון, ואם לא ייזהרו, גם שחקניו של שיבק עלולים להיפגע. מונטנגרו, שללא ספק מסתמנת כנבחרת החזקה בבית, התקשתה מעט מול פינלנד, אך השיגה ניצחון חוץ לבסוף, 60:74.

בית א'

לטביה - איטליה 68:69

אחרי המכה הכואבת שספגו מהישראלים בביתם, רצו שחקניו של פיאנג'יאני שהם חייבים לחזור לעצמם בדמות ניצחון חוץ מול לטביה, אך במקום זה, מצאו את עצמם בבור עוד יותר עמוק. המארחים, שספגו מפלה כואבת לא פחות מול מונטונגרו ידעו שאם ברצונם להיאבק על אחד משני המקומות הראשונים בבית, הם חייבים לשמור על משחקי הבית והוליכו כבר מהפתיחה, אבל לקראת סיום הרבע הראשון השוו האיטלקים, ונטלו את היתרון ברבע השני, כשהם כבר עולים ליתרון 6. המארחים לא ויתרו, ביצעו ריצה משלהם, וידרו ביתרון 2 במחצית.

נדנדת היתרון המשיכה גם ברבע השלישי, כששתי הקבוצות מוצאות את מרבית הנקודות שלהן מהקו, בגלל המשחק האגרסיבי, והלטבים ירדו ביתרון 2 אל הרבע האחרון והמכריע. המותחן נמשך עד לרגעי הסיום, כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה. לטביה דקה לסיום נטלו הלטבים את ההובלה פעם נוספת, ועלו ל-66:69. אילטיה צימקה, ובפיגור 2, 8 שניות לסיום נשלח מאנצ'ינלי אל הקו, הידיים רעדו לו, והוא החטיא את הראשונה. לאיטלקים היתה עוד הזדמנות, כשגם הלטבים החטיאו פעמיים מהקו, אבל עם 2 שניות לסיום הם לא מצאו את הטבעת, ונחלו הפסד שני.

ריהרדס קוקסיקס הוליך את קלעי לטביה עם 12 נקודות, יאניס סטרלניקס קלע 11, מסר 5 אסיסטים והוריד 5 ריבאונדים, בעוד רולנדס פריימאניס הוסיף 10 נקודות ו-8 ריבאונדים. את איטליה הוליך שוב אנדראה ברניאני עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשהוא מקבל עזרה ממרקו בלינלי וממאנצ'ינלי שהוסיפו 14 נקודות כל אחד, אבל לא הרבה יותר מזה.

פינלנד - מונטנגרו 74:60

הפינים, עבורם היה זה המשחק הראשון במוקדמות, ידעו כי המשימה לא הולכת להיות פשוטה, אבל לא איבדו את התקוה, ופתחו טוב את המשחק, בדרך ליתרון 5:10. מונטנגרו נכנסה אט אט למשחק, ואז פתחה בריצת 0:17 מטורפת, בדרך ליתרון 10 במחצית. המארחים כבר הורידו את הפיגור ל-6 ברבע השלישי, אבל אז שוב קפאו בהתקפה, ואיפשרו לאורחים לרדת ביתרון 18 בסיום הרבע השלישי, כשברבע האחרון מצליחים הפינים רק לצמק מעט את ההפרש.

ולדימיר דאסיץ' הוליך את קלעי מונטנגרו עם 12 נקודות ו-4 ריבאונדים, בעוד גוראן ירטין, ניקולה פקוביץ' ו-ולאדימיר דראגיצ'ביץ' הוסיפו 9 נקודות כל אחד עבור נבחרתם. עומאר קוק הוליך טוב את ההתקפה וסיים עם 3 נקודות אך הוסיף 6 אסיסטים. את נבחרת פינלנד הוליך טימו ראניקו עם 20 נקודות, ג'ראלד לי סייע עם 12 והאנו מוטולה הותיק סיים עם 10 נקודות עבור המפסידים.

בית ב'

בוסניה - אוקראינה 76:86

הבוסנים ראו את האוקראינים מפסידים את המשחק הראשון, התכוננו היטב, והנחילו להם את ההפסד השני, במשחק הפתיחה של בוסניה בטורניר. המארחים לחצו על הדוושה כבר מההתחלה וירדו ביתרון 10 כבר אחרי הרבע הראשון. אוקראינה התעוררה מעט ברבע השני, אבל לא ממש הצליחה להתקרב, ולחץ מצויין של המארחים בפתיחת הרבע השלישי איפשר להם לפתוח פער דו ספרתי. האורחים נלחמו, אבל הצליחו רק לצמק מעט לקראת הסיום.

את נבחרת בוסניה הוליך קנן באיירמוביץ' עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, הנרי דומרקאנט היה מצויין והוסיף 16 משלו בעוד רטקו ורדה סיים עם 12. את אוקראינה הוליך אלכסיי פצ'רוב במשחק מצויין עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק עבור הניצחון. מקסים פוסטוזובונוב הוסיף 14 נקודות משלו למפסידים.

מקדוניה - הונגריה 44:78

המארחים נראו מצויין כבר במשחק הקודם שלהם, כשגברו על אוקראינה הלא פשוטה, אבל הערב זה היה סיפור אחר לגמרי. מולם הגיעה הנבחרת המסכנה של הונגריה, וזה נגמר ב-44 הפרש. האורחים קלעו רק 20 נקודות ב-20 דקות, ובמחצית הוליכה מקדוניה 20:39. משם ועד הסיום המשיכו המארחים רק להגדיל עודו ועוד את היתרון, ואם הם ימשיכו ככה, דרכם אל אליפות אירופה נראית סלולה.

טודור גצ'בסקי הוליך את קלעי מקדוניה עם 17 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, פרו אנטיץ' הוסיף 14 ודארקו סוקולוב קלע 12 למנצחים. את הונגריה הוליך אדם האנגה עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אקוס הורבאת' הוסיף 11 ו דייויד וויוודה קלע 10.

בית ג'

בלגיה - גיאורגיה 64:74

הגיאורגים הביסו את פולין במשחק הפתיחה שלהם, ומשכו לא מעט תשומת לב כמי שעשויים למצוא את עצמם באליפות אירופה, אבל הערב הורידו אותם הבלגים אל הקרקע. האורחים דווקא היו אלה שפתחו טוב ונראו מצויין בצד ההתקפי, כשהם מוליכים ב-3 במחצית. הרבע השלישי היה צמוד מאוד, ושתי הנבחרות הגיעו כתף אל מול כתף אל הרבע האחרון, אבל אז הקשיחו הבלגים את ההגנה, עצרו את הגיאורגים על 10 נקודות בלבד, והשיגו ניצחון חשוב מאוד.

כריסטופר בגין הוליך את קלעי נבחרת בלגיה עם 17 נקודות, כשבייה טאבו אבומה היה שם עם 14 נקודות (3 מ-4 מחוץ לקשת). דימיטרי לאוורס הוסיף 13 משלו למנצחים. זאזה פאצ'וליה שוב היה הקלעי המוביל בנבחרת גיאורגיה, כשסיים עם 20 נקודות, אבל רשם גם 6 איבודים, וקיבל סיוע רק מויקטור סאניקידזה וטורין גרין שקלעו 10 נקודות כל אחד.

פולין - פורטוגל 64:86

המארחים נחלו הפסד כואב במחזור הראשון, ולמשחק הביתי מול הפורטוגלים הם הגיעו ממוקדים כבר מהרגע הראשון. פולין פתחה נהדר את המשחק וכבר הוליכה בפער דו ספרתי ברבע הראשון, בדרך ליתרון 11 במחצית. פורטוגל ניסתה לחזור, אבל רק ראתה את יריבתה בורחת עוד יותר, כשברבע האחרון הגיע היתרון ל-26. הפולנים חוגגים ניצחון שאמור להכניס להם מעט ביטחון בחזרה במאבק על המקום הראשון בבית.

מרצ'ין גורטאט האימתני הרג את הפורטוגלים כסיים עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים כדי להוליך את קלעי פולין, כשמצ'איי לאמפה מסייע לו עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. תומאס קלאטי הוסיף 13 משלו, יחד עם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. את פורטוגל הוליך ג'יימי סילבה עם 12 נקודות, אבל היה היחידי שקלע בנבחרתו בדאבל פיגרס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully