וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: 26 דקות לבניון, צ'לסי הפסידה

הקשר הישראלי החליף את למפארד בהפסד 2:1 להמבורג. מסי שיחק 15 דקות וכבש צמד ב-2:5 של ברצלונה על כוכבי קוריאה

ברצלונה המשיכה היום (רביעי) לנצח במסע של ברחבי אסיה, כשגברה בקלות 2:5 על כוכבי הליגה הקוריאנית. המאמן פפ גווארדיולה רצה לאפשר ללאונל מסי מנוחה נוספת, אך החוזה חייב את ברצלונה לשתפו כדי לא לקבל קנס והארגנטינאי הגיב עם צמד שערים ב-15 דקות של משחק, בהן הראה כי לא שכח איך מוצאים את הרשת.

בארסה התחילה גרוע וספגה כבר בדקה הראשונה בעקבות טעות של השוער פינטו, אבל ג'ונתן דוס סנטוס בישל לזלאטן איברהימוביץ' את השוויון בדקה השביעית. מסי, כמו גם דני אלבס, עלה בדקה ה-30 לכר הדשא ו-13 דקות לאחר מכן מצא את הרשת וקבע 2:2, לאחר שבדקה ה-36 עלו הקוריאנים ליתרון שני. הכוכב הארגנטינאי קבע את תוצאת המחצית עם גולאסו בדקה ה-45 ואז ירד לנוח עם שאר שחקני ההרכב הראשון. לקראת סיום הוסיפו ויקטור סאנצ'ז (83) וג'ונתן סוריאנו (85) שני שערים בדרך ל-2:5.

*** יוסי בניון, שנהנה ביממה האחרונה מהמחמאות שהרעיף עליו קרלו אנצ'לוטי ("הוא טוב יותר טקטית מג'ו קול. הוא יודע הכל על המשחק"), נכנס בדקה ה-62 במקומו של פרנק למפארד, במשחק ההפסד של צ'לסי 2:1 להמבורג. למפארד דווקא העלה את הלונדונים ל-0:1 בדקה ה-24, אבל הסיומת הייתה שייכת לגרמנים, שביצעו מהפך תוצאת מלאדן פטריץ' (72) וסון הסיני (87).

*** במשחק נוסף ניצחה בורוסיה דורטמונד 1:3 את מנצ'סטר סיטי. הגרמנים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית משער של לוקאס באריוס בדקה התשיעית מפנדל. היתרון הזה החזיק מעמד רק שתי דקות, אז השווה לאנגלים ז'ו. המחצית השנייה הייתה כבר שייכת רק לדורטמונד, שנהנתה משער של קגוואה בדקה ה-50 ואחד נוסף של לבנדובסקי בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully