וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לטבעון נמשך

4.8.2010 / 15:52

ג'ף רוזן הודיע כי ימשיך לתמוך בקבוצה מהלאומית גם בעונה הקרובה. חסין: "אנחנו היחידים בארץ שעובדים במתכונת הזו"

ג'ף רוזן הודיע כי ימשיך לתמוך גם בעונה הקרובה בהפועל קרית טבעון, זאת במסגרת שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לקבוצה מהליגה הלאומית, שמטרתו טיפוח שחקנים צעירים וקידומם כעתודה לחיפה.

"לא היו לי ספקות שהפרוייקט המשותף הזה ימשיך בטבעון עונה נוספת ואני מברך את כל הנוגעים בדבר שידעו להגיע להסכמות שיאפשרו לנו גם העונה לההנות מקבוצת עתודה טובה בליגה השנייה בה כשרונות צעירים יוכלו להתפתח", אמר רוזן.

על פי ההסכם שנחתם על ידי סגן יושב ראש מכבי חיפה, ארנון שירן, וחבר הנהלת טבעון, צביקה שוסטר, ובסיוע באי כוחם של הצדדים עו"ד טל אבריאל ועו"ד רפי שינדלר, יתמוך רוזן באמצעות חברת טריאנגל בקבוצת הליגה הלאומית כך שיממן את שכרם והוצאותיהם של כמחצית משחקני הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה.

על פי ההסכמות אליהן הגיעו הצדדים, יוכל רוזן בכל עת להעביר שחקנים מטבעון למכבי חיפה ובכיוון ההפוך, זאת בהתאם לכישוריהם, השתלבותם, וצרכי סגלי שתי הקבוצות.

מאמן חיפה, אלעד חסין, אמר: "אני מאוד שמח שאנו ממשיכים לעבוד במתוכנת הייחודית של קבוצת בת לקבוצת ליגת על. אנו היחידים בארץ שעובדים כך, וזה מאפשר לנו שילוב של הישגיות עם פיתוח שחקנים צעירים, שזו מטרתה העקרית של טבעון. אנו נחתים בטבעון שחקנים צעירים, אם זה ישראלים שסיימו מחלקות נוער, יהודים עולים חדשים שסיימו קולג' בארה"ב וכן שחקנים זרים על מנת לטפח את כשרונם ולהכשירם לרמה הגבוהה יותר".

עופר רחימי, מאמן טבעון, הוסיף: "אני שמח מאוד להמשיך במועדון שהאמין בי בשנתיים האחרונות. אני מודה להנהלות של טבעון ומכבי חיפה על האמון. אני מבטיח להמשיך בשיתוף הפעולה עם הצוות המקצועי של של חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully