וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "המטרה היא להישאר בליגה"

4.8.2010 / 13:43

הרכז חתם רשמית באשדוד והקפיד להנמיך ציפיות מהעולה החדשה: ”ההכנה לא אידיאלית”. בקבוצה ממשיכים לחפש מאמן

מכבי אשדוד, מי שעלתה לפני שבועיים לליגת העל בעקבות המצוקה הכלכלית של מספר קבוצות, ביצעה היום (רביעי) החתמה ראשונה כשצירפה את רכז מכבי ראשון לציון בעונה החולפת, מאיר טפירו, שחתם לשנתיים. הקבוצה סיכמה עם טפירו כבר בתחילת השבוע אך רק היום נחתם החוזה באופן רשמי בין הצדדים, והוסכם שטפירו ימונה לקפטן הקבוצה. כעת בקבוצה יתרכזו בהחתמת מאמן, לצד שיחות עם שחקנים, כשלאחר שהבאתו של אורן אהרוני לא צלחה, המועמדים הבולטים הם עדי אזולאי, אלי רבי ועופר ברקוביץ'.

"קשה לי לזכור איזה תחנה זאת בשבילי בליגת העל", סיפר היום טפירו, "פגשתי אנשים אמביציונים שלקחו בשתי ידיים כדי לשים את אשדוד בליגת העל. אשדוד היא אחת הערים המובילות בספורט בארץ, כדורגל ברמה גבוהה, כדורסל נשים מצוין, נקווה שיהיה להם גם קבוצת גברים טובה. אני חושב שבגדול המטרה היא לשאר בליגה, ההכנה לא אידיאלית. כל הקבוצות החתימו שחקנים ומאמנים, כרגע המטרה הראשונה היא להשאר בליגה, נקווה שתהיה קבוצה טובה ושיהיה כיף השנה באשדוד".

טפירו (1.92, 35) החל את הקריירה במדי אליצור קרית אתא, כשעד שסיים את גיל הנוער הוא עוד רץ על המגרשים כשכיפה חבושה לראשו. את הפריצה לתודעה עשה טפירו בזכות השנתיים בהפועל תל אביב, בהן אף רשם סל ניצחון בדרבי. בעונת 1996/7 חתם טפירו במדי הפועל אילת, שם שיחק שנתיים ואף הגיע לנבחרת ישראל. טפירו המשיך בנדודים, כששיחק שנתיים במדי מ.כ חיפה, לפני שהגיע לראשונה להפועל ירושלים.

בירושלים רשם טפירו שלוש עונות מוצלחות, לפני שעבר לעונה בבני השרון, ופספס את הזכייה של ירושלים בגביע יול"ב. בעונת 2004/5 יצא טפירו לראשונה מגבולות ישראל, לנאנסי הצרפתית, עמה זכה בגביע הליגה. עונה לאחר מכן חזר לירושלים, לשנתיים, בהן רשם את התואר היחיד שלו בישראל, גביע המדינה בעונת 2006/7. אחרי הזכייה בגביע חזר טפירו לבני השרון, במדיה רשם לפני שנתיים 12.3 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים. בעונה שעברה חזר הגארד לשתף פעולה עם אפי בירנבוים בראשון לציון בה העמיד ממוצעים של 9.6 נקודות, 6.5 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק בליגה. באשדוד סירבו לאשר או להכחיש את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully