וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופת אירופה עדיין לא מוכנה

הנראזורי עלו בהרכב חסר למשחק הכנה נגד פנאתינייקוס ונכנעו 3:2. בניטז: "יהיה קשה לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה"

אלופת אירופה עדיין לא מוכנה לתחילת העונה. הנראזורי נכנעו במשחק ההכנה השני שלהם, ואחרי שניצחו את מנצ'סטר סיטי, הפעם הם נכנעו בטורונטו 3:2 לפנאתינייקוס. באינטר איפשר רפא בניטז לכמה משחקני המפתח שלו כמו לוסיו, מייקון, דייגו מיליטו וטיאגו מוטה לנוח, כשמריו באלוטלי כלל לא נמצא בטורונטו עם הקבוצה.

בניטז החליט לפתוח במשחק עם מרקו מטראצי, מקדונלד מריגה וג'ואל אובי. מנגד, אצל אלופת יוון העלה המאמן ניקוס ניופליאס את ההרכב החזק שלו, שכולל את סוטיריס ניניס וג'יבריל סיסה. במשחק עצמו העלה סיסה את היוונים ליתרון כבר אחרי 13 דקות, ובדקה ה-22 הוא הכפיל. סמואל אטו הוריד ל-2:1 בדקה ה-32, סבסטיאן לטו כבש את השלישי של פאו, אבל פיליפה קוטיניו, הברזילאי בן ה-18 של אינטר, הצליח להבקיע חמש דקות לסיום וקבע את תוצאת המשחק.

"לפגר 3:1 בסוף המחצית הראשונה אומר שהקבוצה יודעת להיאבק, וזה מה שראיתי במחצית השנייה", סיכם בניטז את ההתמודדות. "אפילו עם קבוצה צעירה, זה הדבר הכי חיובי שהיה פה הלילה. ידענו שהשבוע השני של האימונים יהיה קשה יותר עם הרבה נסיעות ושני משחקים תוך יומיים, אבל אלה התנסויות חיוביות שעוזרות לקבוצה לצמוח. ידענו שנגד פנאתינייקוס יהיה משחק קשה, במיוחד בהגנה".

בניטז התייחס גם לציפיות הרבות ממנו בעקבות ההצלחה בעונה שעברה, ואמר: "אני יודע שזה יהיה קשה מאוד לחזור על ההצלחה של אינטר בעונה שעברה, אבל אנחנו עובדים כדי להגיע למטרה הזו. הרבה שחקנים חזרו אחרי חופשות, כך שאנחנו צריכים לראות איך אנחנו נראים בעוד 15-20 יום. המטרה שלי היא לתת לכולם זמן משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully