וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בניון טוב יותר מקול מבחינה טקטית"

מאמן צ'לסי השווה בין הרכש מליברפול לאנגלי שעשה את הדרך ההפוכה ושיבח את הישראלי: "הוא יודע הכל על המשחק"

יוסי בניון ממשיך לסחוט מחמאות על השתלבותו המהירה בצ'לסי, והבוקר (רביעי) הוא זכה לפרגון ממאמנו החדש קרלו אנצ'לוטי, שהשווה אותו לג'ו קול, אותו החליף קפטן נבחרת ישראל בסטמפורד ברידג', ונשמע מרוצה מאוד מהרכש מליברפול.

"קול ובניון הם שחקנים שונים ולכל אחד יש העדפה שונה לגביהם, אבל אנחנו מרוצים מכך שיוסי נמצא כאן בצ'לסי", אמר המאמן האיטלקי. "קול אמנם מהיר יותר מבניון, אבל יוסי טוב יותר מבחינה טקטית והוא מבין מה אני אומר לו. הוא שחקן מאוד אינטליגנטי שיודע הכל על המשחק".

בינתיים ממשיך בניון ללהתרגל לחיים החדשים בלונדון, ולפני משחק ההכנה הנוסף של הכחולים היום נגד המבורג, התראיין הקשר הישראלי לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני מרגיש טוב מאוד", סיפר בניון בראיון. "מהרגע הראשון נתנו לי הרגשה טובה כאילו שאני נמצא פה כבר הרבה זמן. אני נהנה בכל יום ומתקרב יותר לכולם. אני בטוח שיהיו לי פה זמנים טובים ומקווה שיהיו גם הצלחות".

הקשר בן ה-30, שערך את הבכורה שלו בצ'לסי במשחק הידידות מול איינטרכט פרנקפורט ביום ראשון האחרון, דיבר גם על פציעה טורדנית שהפריעה לו בתקופה האחרונה. "התאמנתי עם הקבוצה בימים הראשונים לאחר שהגעתי לכאן", אמר בניון, "אבל אז הייתה לי פציעה במפשעה ונאלצתי לנוח שבוע וחזרתי רק לפני כמה ימים להתאמן. אני בטוח שאהיה כשיר לחלוטין בקרוב".

בניון, שקיבל את חולצה מספר 10, אך נדרש להשוואה עם ג'ו קול, הבעלים הקודם של החולצה: "המספר המועדף עלי הוא 15, אבל הוא לא פנוי. אני לא אוהב להשוות את עצמי לשחקנים אחרים, באתי לכאן לעשות את המיטב ואני מקווה שזה יספיק. ג'ו בליברפול ואני מאחל לו בהצלחה, אני חושב שהוא שחקן נפלא".

בניון התייחס גם לדיווחים על כך שאשלי קול ביקש לעזוב את הקבוצה, בקשה אותה דחה המנג'ר קרלו אנצ'לוטי. "זה תמיד ככה במועדונים, תמיד רוצים שהשחקנים הטובים יישארו", אמר בניון, "הסגל שלנו מאוד חזק וזה נורמלי שיש הצעות מקבוצות אחרות. אנחנו מקווים שאשלי יישאר כי הוא שחקן פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully