וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאקיל אוניל החליט להצטרף לבוסטון"

גורמים המקורבים לעסקה המדוברת טוענים שהסנטר הוותיק יצטרף לסגנית האלופה תמורת 1.4 מיליון דולר לעונה

שאקיל אוניל החליט להצטרף לבוסטון סלטיק. כך לפחות טוענים גורמים המקורבים לעסקה. שאקיל, שדורש חוזה לשתי עונות, צפוי לחתום על חוזה תמורת 1.4 מיליון דולר לעונה שתוקפו עדיין לא ברור. העסקה תעניק לשאק משכורת מינימום של שחקן ותיק, מכיוון שזה כל מה שבוסטון מסוגלת לשלם לו במסגרת המגבלות שלה, אלא אם כן העסקה תכלול איזשהו טרייד עם קליבלנד שיפנה לירוקים מקום בתקרת השכר.

על אף ההתפשרות בשכר, שאקיל יקבל את מבוקשו כשיופיע בקבוצה שמתמודדת על האליפות וקוראת תיגר על התואר. בוסטון, שכבר החתימה את ג'רמיין אוניל, כנראה חוששת ממסורת הפציעות שלו ושל קנדריק פרקינס.

על פי הדיווחים, שאקיל קיבל הצעות בפגרה מסן אנטוניו ומאטלנטה, אך העדיף קבוצה שמתיימרת לזכות בתואר. אם יחתום בבוסטון, זו תהיה הקבוצה השישית שלו ב-19 עונותיו בליגה. בעונה שעברה הדיזל בן ה-38 רשם ממוצעים של 12.0 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק.

שאקיל מבחינתו הכחיש את הדיווחים שיעבור לאירופה, וטען שאם יצטרך לפרוש, הוא יעשה זאת בצורה מכובדת ועם "מסיבה גדולה". למרות זאת, הוא אופטימי.

"אני יודע שאשחק ב-NBA בעונה הבאה", טוען שאק, "כדורסל בינלאומי? לא. הדבר הטוב בקריירה שלי היא שהגעתי, עשיתי את זה בדרך שלי, והצלחתי מעבר למצופה. לכל ספורטאי וכל אדם גדול מגיע הזמן שבו הוא צריך ללכת. אם וכאשר זה ייגמר, זה ייעשה בצורה מאוד מכובדת.

"נעשה מסיבה גדולה", מבטיח שאק, וכבר חולם על היכל התהילה, "אנחנו הולכים לעשות טקס גדול, ואחרי זה, הדבר הבא שאצפה לו זה להיכנס למקום שבו שמך חקוק לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully