וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט פירסם את סגל רוסיה לאליפות העולם

המאמן, שייאלץ להסתדר ללא קירילנקו והולדן, בחר שישה שחקנים מצסק"א. מוזגוב: "רוצה להוכיח את עצמי כשחקן מפתח"

דייויד בלאט ממשיך להתכונן לפתיחת אליפות העולם, שתערך בסוף החודש בטורקיה, כאשר היום (שלישי) פירסם המאמן את הסגל. בלאט יצטרך להסתדר ללא אנדריי קירילנקו וג'יי אר הולדן, שהיו שותפים לזכייה באליפות אירופה לפני שלוש שנים, אך כעת ויתרו על ההזדמנות לשחק בנבחרת בשל סיבות אישיות.

מי שתולים בהם תקוות רבות לסחוב את הנבחרת קדימה הם הקפטן סרגיי מוניה, ויקטור חרייפה, והסנטר טימופיי מוזגוב, שכבר חתם לשלוש שנים בניו יורק ניקס רק לפני כחודש. "כמובן שהחוזה הזה מעודד אותי", אמר מוזגוב. "הנבחרת הלאומית הוא סיפור אחר לגמרי. אני עדיין צריך לעשות הרבה כדי להוכיח את עצמי כשחקן מפתח".

בלאט התייחס לאחרונה למטרות של הרוסים באליפות הזו, כאשר המטרה המוצהרת היא לעבור את שלב הבתים, משימה לא פשוטה לאור העובדה שהנבחרת משובצת לבית קשה יחד עם יוון, סין, פורטו ריקו, חוף השנהב וטורקיה המארחת.

הסגל המלא של הרוסים לאליפות כולל את סרגיי ביקוב, אלכסיי שבד, אנדריי וורונצ'ביץ', ניקיטה קורבאנוב, אלכסנדר קון, ויקטור חרייפה (צסק"א מוסקבה), יבגני וורונוב (רד ווינגס), מקסים גריגורייב (לוקומוטיב קובאן), אלכס ז'וז'ולין, אנטון פונקראשוב (ספרטק סנט פטרסבורג), ויטלי פרידזון, סרגיי מוניה (חימקי), דמיטרי חבוסטוב, אלכסיי ז'וקאננקו (דינמו מוסקבה) וטימופיי מוזגוב (ניו יורק ניקס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully