וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרמיירליג לומדים ממקרה פורטסמות

הנהלת הפרמיירליג הודיעה על שורה של חוקים שנועדו למנוע בעלים פייקטיבים כמו בפורטסמות: "נגרם נזק תדמיתי קשה"

בפרמיירליג לומדים לקחים. לאור ההתמוטטות הכלכלית של פורטסמות אשתקד, מנהלת הליגה האנגלית הודיעה על שורה של חוקים חדשים שנועדו להקשיח את הפיקוח על הבעלות בקבוצות. כזכור, בעונה שעברה החליפה פורטסמות, שחובותיה נאמדים ב-120 מיליון ליש"ט, מספר בעלים תוך זמן קצר ובסופו של דבר נאלצה להיכנס להליכי פירוק שהביאו להורדת תשע נקודות וירידת ליגה.

"כעת אנחנו מאמינים שיש לנו את הכלים, את מערכת האזהרה המוקדמת ואת החוקים לגבי העברת בעלות בקבוצות. זה יאפשר לנו להקטין את הסיכון שמקרה פורטסמות ישוב", אמר יו"ר הפרמיירליג ריצ'רד סקאדמור.

על פי החוקים החדשים, כל בעלים פוטנציאלי ייבחן מקרוב מבחינה אישית וכלכלית. כל מי שיציע לרכוש אחת מ-20 קבוצות הפרמיירליג, יצטרך להוכיח שיש לו את היכולת הכלכלית לבצע את ההשתלטות ולהחזיק את הקבוצה. להנהלת הפרמיירליג תהיה את הסמכות להיפגש עם כל רוכש פוטנציאלי ולדרוש מסמכים כספיים מהמועדון בכל רבעון על מנת להבטיח את התשלומים לרשויות המס.

"מטרת הפרמיירליג היא למנוע מהגרוע מכל לקרות. ברור שאנחנו לא יכולים למנוע לגמרי את הסיכונים כי אז ההתערבות שלנו תהיה ברמה של מנהלי צללים. אין לנו כוונה לנהל קבוצות, אבל עכשיו יש לנו את הכלים להוריד את הסיכון למינימום", אמר סקאדמור. "המצב של פורטסמות גם נזק לרפרטואר של הליגה. הכותרות הללו לא טובות לנו. גם קבוצות שמנוהלות בצורה טובה סבלו ממה שקרה בפורטסמות. לכן היינו צריכים לנקוט בצעדים כדי להגן מפני הנזק התדמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully