וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מצפה להפועל תל אביב בשלב הבא?

יריבה אחת מפרידה בין האדומים לשלב הבתים באלופות: רוזנבורג, פרטיזן בלגרד ורד בול זלצבורג בין האופציות

אחרי שסימנה וי על אקטובה הקזחית, הפועל תל אביב התקרבה מרחק משחק כפול מהעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. למעשה, האדומים הבטיחו כי העונה האירופית שלהם תימשך לפחות עד חודש דצמבר. שכן, במידה ויודחו בשלב הפלייאוף, הם ישחקו בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ביום שישי (13:00, ספורט 5 ו-HD) בניון, שוויץ, תדע האלופה מי תהיה הקבוצה שתפריד בינה לבין מפגש עם הגדולות ביבשת. מחר (רביעי), יושלמו משחקי הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי והתמונה לגבי היריבה הפוטנציאלית תתבהר עוד יותר.

10 קבוצות יתמודדו בשלב הפלייאוף והפועל תל אביב בכל מקרה תהיה מדורגת. המשמעות היא שהאדומים לא יפגשו את אנדרלכט, שחלפה על פני TNS עם ניצחון 0:3 (1:6 בסיכום שני המשחקים), באזל (יתרון חוץ 0:2 על דברצן), פ.צ קופנהאגן שעברה את באטה עם 2:3 בסיכום שני המשחקים או ספרטה פראג, שגברה 0:2 על לך פוזנן בשני המפגשים.

הפועל תוכל לפגוש אחת מחמש קבוצות. רוזנבורג הנורווגית, שניצחה 0:4 את א.י.ק סולנה השבדית, היא אחת מהן. אופציה נוספת היא פרטיזן בלגרד הסרבית, שרשמה ניצחון 1:5 על HJK הלסינקי בשני המפגשים. גם אלופת מולדובה, שריף טירספול, עשויה לפגוש את האדומים של אלי גוטמן אחרי שעברה את דינמו זאגרב הקרואטית בדו קרב פנדלים מרתק לאחר 2:2 בסיכום שני המפגשים.

שתי יריבות נוספות שעשויה לפגוש הפועל הן רד בול זלצבורג האוסטרית וז'ילינה הסלובקית, כשהראשונה ניצחה 2:5 את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, בעוד השנייה גברה 2:4 את ליטקס לובץ' הבולגרית.

עדכון ראשון: 22:52, 3.8.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully