וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ניצחה את 6:7, 3:6 את אנה איבנוביץ'

הישראלית הדיחה את הסרבית בפתיחת טורניר סן דייגו תוך שעה ורבע ותפגוש את שבדובה, שניצחה 7:5, 4:6, 1:6 את פטרובה

שחר פאר ממשיכה להסתגל למגרשים הקשים בארצות הברית ולהיעדרותו של פאביו ג'יאקופלי מצוות האימון שלה. אחרי שהודחה בשבוע שעבר בסיבוב השני של טורניר סטנפורד, הפעם, הישראלית שמדורגת 17 בעולם הצליחה לגבור על אנה איבנוביץ' תוך שעה ורבע בפתיחת טורניר סן דייגו, המחלק פרסים בסך 700 אלף דולר.

פאר, שהגיעה לטורניר מדורגת 16, נתקלה ביריבה מוכרת מבחינתה. הסרבית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, נשרה מאז אל המקום ה-60, כשהפעם היא הפסידה לפאר 7:6, 3:6. רק לפני כחודשיים נפגשו השתיים בווימבלדון, כשפאר אספה ניצחון שני בקריירה על איבנוביץ', כשכעת הגיע הניצחון השלישי.

המערכה הראשונה התנהלה ללא שבירות של השתיים, כשלפאר הייתה נקודת שבירה אחת שלא נוצלה. איבנוביץ', מצידה, הגישה שלושה אסים מוצלחים, אבל בשובר שוויון היא קרסה למול ניצחון 3:7 של פאר. המערכה השנייה נפתחה באותה צורה, כאשר השתיים שמרו על ההגשות עד מצב של 3:3. אחרי עוד משחקון מוצלח של הישראלית, היא מצאה את השבירה, עלתה ל-3:5 וסגרה את הסיפור עם 3:6 בדרך לשלב הבא.

בזכות הניצחון, פאר הבטיחה לעצמה 60 נקודות דירוג לצד סכום של 8,800 דולר, אבל בשלב הבא תמתין לה ירוסלבה שבדובה (32), שגברה 7:5, 4:6, 1:6 על נדיה פטרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully